Żadna ze stron nie chciała komentować doniesień niemieckiego tygodnika.

Niemieckie media poinformowały, że Coca-cola jest dla Lidla za droga. Niemiecki dyskont tnie koszty i ceny w związku z coraz ostrzejszą walką z konkurencją, a Coca-Cola Company nie była gotowa do negocjacji cen swoich produktów.

Przedstawiciele Lidla komentowali tej informacji, natomiast rzeczniczka Coca-Coli powiedziała dziennikarzom, że firmy nie były w stanie porozumieć się co do "koncepcji marketingowych".

Według niemieckiej prasy rezygnując z produktów amerykańskiego koncerny, Lidl chce teraz postawić na jej głównego konkurenta - Pepsi oraz tańsze marki, jak na przykład "Freeway".

Niemieckie dyskonty spożywcze - Lidl, Aldi, Rewe, Netto - ostro walczą o rynek i klientów, głównie poprzez obniżki cen najpopularniejszych produktów. Ostatnio Aldi obniżył ceny najpopularniejszych marek musli, jogurtów i płatków śniadaniowych do 10 centów. Znacznie obniżył też ceny jajek, kawy i salami. Teraz Lidl rozpoczął obniżanie cen najpopularniejszych napoi bezalkoholowych.