Od konferencji Samsung Enterprise Mobility Summit (SEMS) producent i dystrybutor popularnych smartfonów i tabletów zaczyna cykliczne spotkania z klientami biznesowymi w Polsce.
W czwartek odbyła się pierwsza tego typu konferencja. Wzięło w niej udział kilkuset uczestników rekrutujących się spośród kadry menedżerskiej polskich przedsiębiorstw.
– Aby „zmobilizować" firmę, potrzeba technologii, rozwiązań i doradców – mówił Hadrian Baumann, prezes Samsung Electronics Polska. – Wierzę, że uda nam się to razem – dodał.
W stronę biznesu
– Chcemy przekonywać do mobilnych rozwiązań ludzi biznesu, analityków, ludzi od IT. Dopiero współpraca z nimi przynosi faktyczne zmiany – mówił Łukasz Kosuniak, B2B marketing manager w Samsungu.
Firma znana jest przede wszystkim z produktów dla konsumentów. Chce jednak rozwijać się również w segmencie produktów i usług dla firm. To z myślą o nich w listopadzie wprowadziła na rynek rozwiązanie pozwalające wydzielić w smartfonie przestrzeń firmową, w której ulokowane są biznesowe aplikacje i foldery danych, nadzorowane przez uprawnionego administratora.