Na rynek wprowadził również 50 mln smartfonów i 9,2 mln tabletów. W efekcie spółka osiągnęła najwyższe przychody w historii – prawie 40 mld dol., o 14 proc. wyższe niż przed rokiem. Zyski skoczyły o 29 proc., do poziomu 817 mln dol. Dzięki takim wynikom chińska firma umocniła się na pierwszej pozycji w segmencie PC, zwiększając udział w rynku o 2,1 punktu procentowego, do poziomu 17,7 proc. To spory sukces, bowiem w tym czasie rynek komputerów skurczył się o 8 proc. Pomimo spowolnienia na chińskim rynku „pecetów" zysk operacyjny Lenovo w chińskim segmencie PC wzrósł o 1 punkt procentowy, a udział w rynku Azji i Pacyfiku sięgnął niemal 15 proc. Wzrosła tam też rentowność koncernu. Przychody producenta w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) w tym IV kwartale po raz pierwszy przekroczyły przychody ze sprzedaży komputerów na rynku chińskim. Z kolei w USA Lenovo prześcignęło Apple i zajęło trzecie miejsce pod względem sprzedaży PC. W połączonej kategorii „pecety + Tablety" Chińczycy sprzedali rekordową liczbę 64 mln urządzeń, co stanowi wzrost o niemal 18 proc. w ujęciu rok do roku. Łączny wolumen sprzedaży urządzeń Lenovo wyniósł 114 mln (wzrost o 37 proc.). Koncern już czwarty kwartał z rzędu sprzedaje więcej tabletów i smartfonów niż komputerów. - Fakty te świadczą o transformacji Lenovo jako lidera w kategorii inteligentnych urządzeń łączących się z internetem oraz o tym, że potrafimy się rozwijać bez względu na warunki rynkowe - powiedział Yuanqing Yang, prezes i dyrektor naczelny Lenovo. Spółka w kategorii tabletów czterokrotnie zwiększyła wolumen sprzedaży. Została też najszybciej rozwijającym się producentem smartfonów na świecie.
Sprzedaż skonsolidowana notebooków Lenovo na całym świecie wzrosła w czwartym kwartale o 16 proc. w ujęciu rok do roku, do poziomu 4,8 mld dol. (stanowi to 51 proc. ogólnej sprzedaży firmy). W ciągu czwartego kwartału roku finansowego wzrosły też dostawy komputerów stacjonarnych Lenovo i to o 6,8 proc. (przy spadku w całej branży o 3,1 proc.).