Pierwsza placówka ruszy 21 lipca w centrum handlowym Plaza. Firma podkreśla, że jej wyróżnikami są m.in. rejestracja członków przez Internet, niskie ceny, brak obowiązkowych długoterminowych umów i duża liczba najwyższej klasy sprzętu.

- Jeszcze przed otwarciem klubu zapisało się do niego przeszło tysiąc osób – podaje CityFit. Informuje jednocześnie o innowacyjnych rozwiązaniach: np. do wejścia na salę wystarczy odczyt schematu punktowego z linii papilarnych dłoni, a karnet jest kupowany online lub w maszynie przy wejściu do klubu.

- Chcemy zaoferować członkom CityFit najwyższej jakości urządzenia w ilości zapewniającej każdemu swobodne wykonywanie ćwiczeń. Nasz rzeszowski klub został wyposażony w nowości rynku fitness, jest dostępny dla każdego 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Co więcej, z przeprowadzonych badań rynkowych wynika, że oferujemy cenę o połowę niższą od największych konkurentów – mówi, cytowany w komunikacie, Nicholas Moses, dyrektor zarządzający CityFit.

Kolejne kluby mają zostać otworzone w Wałbrzychu i Warszawie. Docelowo CityFit planuje uruchomić 50 obiektów w Polsce. Ocena wartości rynku fitness nie jest łatwym zadaniem. Według globalnego raportu IHRSA (International Health, Racquet & Sportsclub Association) poświęconego właśnie rynkowi fitness przychody tej branży wynoszą w Polsce ponad 400 mln dolarów rocznie. Według niego w Polsce działa obecnie ok. 1900 klubów. Ich liczba rośnie, ale wciąż jest niewielka w porównaniu chociażby z rynkami Europy Zachodniej.