Polska firma stworzyła aplikację dla NASA

Firma Immersion z Warszawy, działająca w segmencie Augmented Reality i Virtual Reality, wypuściła aplikację, którą opracowała z NASA oraz instytutem Smithsonian. Aplikacja powstała z okazji 50. rocznicy lądowania na Księżycu.</p><p>Polska aplikacja dla NASA

Aktualizacja: 16.07.2019 17:00 Publikacja: 16.07.2019 15:55

Polska firma stworzyła aplikację dla NASA

Foto: Bloomberg

Aplikacja „Apollo's Moon Shot AR” jest dostępna w Sklepie Google Play oraz AppStore. Pozwala na symulację startu rakiety na ekranie telefonu, obejrzenie wnętrza kapsuły, w której Neil Armstrong i Buzz Aldrin lądowali na Księżycu oraz zagranie w gry zręcznościowe. Specjalna nakładka daje możliwość zrobienia sobie zdjęcia w skafandrze kosmicznym. Można również obejrzeć fragmenty programu „Apollo’s Moon Shot ” przygotowanego przez Smithsonian Channel.

– Odezwał się do nas Instytut Smithsonian – mówi Bartosz Rosłoński, wiceprezes Immersion. – Współpracowaliśmy z nim już wcześniej, przy projekcie filmu 360 stopni o chińskich pandach. Później instytut zaczął kolejny projekt z NASA. Rozwój tej aplikacji trwał około czterech miesięcy, a jej premiera oczywiście zbiegła się z 50. rocznicą lądowania na Księżycu – dodaje Rosłoński. – Smithsonian przygotował również serial dokumentalny o lądowaniu, więc nasza aplikacja pełni także funkcje marketingowe. Mamy nadzieję, że będzie to początek kolejnych kontraktów i umów. Aplikacja została wysłana do wszystkich amerykańskich ambasad na świecie, w ramach świętowania 50 rocznicy – chwali się Rosłoński.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biznes
Ogromna inwestycja Microsoftu w Europie. Koncern składa obietnicę
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne