Reklama

Polskie wódki wśród największych marek alkoholi

W 2014 roku sprzedaż Żubrówki rosła najszybciej spośród 50 największych marek alkoholowych świata – wynika z zestawienia magazynu branżowego „Impact”.

Aktualizacja: 23.03.2015 16:34 Publikacja: 23.03.2015 15:27

Polskie wódki wśród największych marek alkoholi

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak

Zwiększyła się o niemal 30 proc.

Marka należąca do firmy CEDC ze sprzedażą sięgającą 46,8 mln litrów, została siódmą największą marką wódki na świecie. Biorąc pod uwagę wszystkie trunki w zestawieniu jest ona 40 największą marką wśród alkoholi świata – podaje CEDC. Żubrówkę można dziś kupić w blisko 70 krajach.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Reklama
Reklama