Polskie wódki wśród największych marek alkoholi

W 2014 roku sprzedaż Żubrówki rosła najszybciej spośród 50 największych marek alkoholowych świata – wynika z zestawienia magazynu branżowego „Impact”.

Aktualizacja: 23.03.2015 16:34 Publikacja: 23.03.2015 15:27

Polskie wódki wśród największych marek alkoholi

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak

Zwiększyła się o niemal 30 proc.

Marka należąca do firmy CEDC ze sprzedażą sięgającą 46,8 mln litrów, została siódmą największą marką wódki na świecie. Biorąc pod uwagę wszystkie trunki w zestawieniu jest ona 40 największą marką wśród alkoholi świata – podaje CEDC. Żubrówkę można dziś kupić w blisko 70 krajach.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Zatopiony superjacht „brytyjskiego Billa Gates'a" podniesiony z dna
Biznes
Kto inwestuje w Rosji? Nikt. Prezes Sbierbanku alarmuje
Biznes
Chińskie firmy medyczne wykluczone z dużych unijnych przetargów
Biznes
Trump ostrożny ws. Iranu. Europejska produkcja zbrojeniowa, Rosja na krawędzi kryzysu
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
Europa musi produkować pięć razy więcej broni, by stawić czoło Rosji