Polskie wódki wśród największych marek alkoholi

W 2014 roku sprzedaż Żubrówki rosła najszybciej spośród 50 największych marek alkoholowych świata – wynika z zestawienia magazynu branżowego „Impact”.

Aktualizacja: 23.03.2015 16:34 Publikacja: 23.03.2015 15:27

Polskie wódki wśród największych marek alkoholi

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak

Zwiększyła się o niemal 30 proc.

Marka należąca do firmy CEDC ze sprzedażą sięgającą 46,8 mln litrów, została siódmą największą marką wódki na świecie. Biorąc pod uwagę wszystkie trunki w zestawieniu jest ona 40 największą marką wśród alkoholi świata – podaje CEDC. Żubrówkę można dziś kupić w blisko 70 krajach.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biznes
Ogromna inwestycja Microsoftu w Europie. Koncern składa obietnicę
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne