- Jesteśmy w ciągłym kontakcie z inwestorami instytucjonalnymi od czasu wejścia na NewConnect. Od czasu upublicznienia planów związanych ze zmianą parkietu, spółka cieszy się zainteresowaniem kilku inwestorów, którzy ze względów formalnych nie mogli zainwestować w spółkę notowaną na NewConnect – mówi Łukasz Juśkiewicz, dyrektor finansowy Wind Mobile.
Pieniądze ze sprzedaży akcji w trwającej ofercie publicznej mają zostać wykorzystane na zwiększenie eksportu oraz rozwój produktów iLumio (dla branży hotelowej) i LiveBank (wirtualny oddział bankowy). Wind Mobile nie ujawnia prognoz finansowych, ale sygnalizuje że skala biznesu będzie rosła.
- Zwracamy przede wszystkim uwagę na zmieniającą się strukturę sprzedaży, zarówno na korzyść przychodów produktowych, jak i sprzedaży eksportowej – mówi Juśkiewicz.
Wskazuje, że CAGR (średnia roczna stopa wzrostu) dla przychodów ze sprzedaży produktów za lata 2011-2014 to 72 proc. - Do przychodów produktowych zaliczamy iLumio, LiveBank i Halodzwonek. W tym roku zakładamy podwojenie sprzedaży w produktach najmłodszych, tj. iLumio i LiveBank, a jeszcze szybciej rosną przychody zagraniczne w tych obszarach – mówi dyrektor finansowy Wind Mobile. Jeszcze w III kwartale spółka zamierza pozyskać istotny kontrakt dotyczący eksportu.
Wind Mobile chce sprzedać w sumie do 1,37 mln akcji. Oferującym jest DM BOŚ. Zapisy na walory ruszą 10 września. Tego dnia poznamy też cenę emisją akcji. W poniedziałek kurs Wind Mobile spada o 0,7 proc. do 7,35 zł.