Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.12.2015 22:03 Publikacja: 07.12.2015 21:00
Foto: Bloomberg
Do końca 2015 r. na światowy rynek trafi łącznie 211,3 mln sztuk tabletów – podaje firma badawcza IDC. To oznacza, że zapotrzebowanie na te urządzenia rok do roku skurczy się o 8,1 proc.
Wyraźnie spada zainteresowanie konsumentów małymi ekranami o przekątnej 7–9 cali. W 2014 roku ich sprzedaż stanowiła 64,1 proc. rynku, podczas gdy w 2015 r. wartość ta spadła już do 57,7 proc. Szymon Winciorek, menedżer w Asus Polska, tłumaczy, że spadek sprzedaży to efekt wyjątkowo długiego cyklu życia tabletów. – Rzadko je wymieniamy, a jeśli już ma to miejsce, jeszcze rzadziej wymieniamy je na kolejne tego typu urządzenie. Segment małych tabletów został skanibalizowany przez smartfony. W przypadku tabletów powyżej 10 cali należy spodziewać się także szybkich spadków. O wiele lepiej sprawdzają się w tym przypadku urządzenia hybrydowe – wyjaśnia nasz rozmówca.
Prezydent USA nie jest zainteresowany rozmową z Elonem Muskiem – oświadczył w piątek urzędnik Białego Domu. Zdra...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Ważne zwycięstwo prawne Brukseli nad oligarchami. Europejski Trybunał Sprawiedliwości w Luksemburgu (TSUE) wydał...
Polski przedsiębiorca Tomasz Węgrzyński zdecydował się sprzedać część zbudowanego przez lata wokół telewizji kab...
Rozmowa Trumpa z Xi Jinpingiem daje nadzieję na deeskalację, sektor IT liczy na odbicie dzięki rządowym programo...
Specjaliści wskazują, że za takim rozwiązaniem przemawia wiele argumentów natury zdrowotnej, społecznej i prawne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas