Polskie zamiłowanie do luksusu

Sprzedaż marek samochodów z segmentu premium rośnie w naszym kraju dwucyfrowo.

Aktualizacja: 20.04.2017 10:20 Publikacja: 19.04.2017 21:12

Polskie zamiłowanie do luksusu

Foto: Bloomberg

Zapowiada się kolejny dobry rok dla importerów samochodów, a szczególnie duży popyt jest na marki luksusowe. W pierwszym kwartale 2017 r. rejestracje samochodów wzrosły o ponad 20 proc., zaś dynamika marek luksusowych była o 10 punktów procentowych wyższa. Liderem tego segmentu jest BMW z wynikiem 3629 aut, o 50 aut gorszym od Fiata. Za BMW znalazły się: Mercedes-Benz (3341 samochodów), Audi (3289) oraz Volvo (2967). Największą dynamiką wykazał się Mercedes-Benz, który poprawił sprzedaż w stosunku do pierwszego kwartału 2016 roku o niemal 39 proc., gdy BMW o ponad 34 proc., Volvo o 31,6 proc., zaś Audi o blisko 29 proc.

Pozostało 83% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku