Reklama
Rozwiń
Reklama

Trzeba odbudować zaufanie do oszczędzania

Właściwa komunikacja to jeden z najistotniejszych elementów wdrażania pracowniczych planów kapitałowych w firmach. To właśnie odpowiednie przekazanie informacji o nowym programie oszczędnościowym sprawi, że pracownicy mu zaufają.

Publikacja: 02.12.2019 09:00

Przekazując pracownikom informacje o PPK, należy przede wszystkim przedstawić wszystkie realne obciążenia, z jakimi wiąże się nowy program. – Pracownicy muszą wiedzieć, co będzie się działo z ich wynagrodzeniem – że po przystąpieniu do PPK będzie ono niższe. Bez odpowiedniej komunikacji pracodawcy narażą się na wiele problemów i napięć. Ważne jest, aby osoby, które przedstawiają PPK pracownikom, miały wiedzę na temat rynku kapitałowego, by umiały w prostych słowach przekazać, na czym polega system oszczędzania i inwestowania – zaznaczał podczas kolejnej konferencji zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą" i „Parkiet" na temat PPK Krzysztof Głombik, dyrektor do spraw komunikacji inwestycyjnej w Skarbcu TFI.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
InPost wspiera polską AI, słabe kredyty w Polsce i kłopoty rosyjskich firm
Biznes
Tak Polska zyskuje na programie ramowym UE Horyzont Europa
Biznes
Jak skutecznie budować długofalową siłę marki
Biznes
Centra handlowe jako przestrzeń dla młodych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama