Reklama

Trzeba odbudować zaufanie do oszczędzania

Właściwa komunikacja to jeden z najistotniejszych elementów wdrażania pracowniczych planów kapitałowych w firmach. To właśnie odpowiednie przekazanie informacji o nowym programie oszczędnościowym sprawi, że pracownicy mu zaufają.

Publikacja: 02.12.2019 09:00

Przekazując pracownikom informacje o PPK, należy przede wszystkim przedstawić wszystkie realne obciążenia, z jakimi wiąże się nowy program. – Pracownicy muszą wiedzieć, co będzie się działo z ich wynagrodzeniem – że po przystąpieniu do PPK będzie ono niższe. Bez odpowiedniej komunikacji pracodawcy narażą się na wiele problemów i napięć. Ważne jest, aby osoby, które przedstawiają PPK pracownikom, miały wiedzę na temat rynku kapitałowego, by umiały w prostych słowach przekazać, na czym polega system oszczędzania i inwestowania – zaznaczał podczas kolejnej konferencji zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą" i „Parkiet" na temat PPK Krzysztof Głombik, dyrektor do spraw komunikacji inwestycyjnej w Skarbcu TFI.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Putin zamyka Rosjan w Rosji. Wracają czasy komunistycznej izolacji
Biznes
Największy kawałek Czerwonej Planety sprzedany. Tajemniczy nabywca
Biznes
Traktat Niemcy–Wielka Brytania, ofensywa drogowa, rosyjskie banki na krawędzi
Biznes
Jacek Oko: ważne było rozmawiać i utrzymać kierunek regulacji
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Reklama
Reklama