Reklama
Rozwiń
Reklama

Trzeba odbudować zaufanie do oszczędzania

Właściwa komunikacja to jeden z najistotniejszych elementów wdrażania pracowniczych planów kapitałowych w firmach. To właśnie odpowiednie przekazanie informacji o nowym programie oszczędnościowym sprawi, że pracownicy mu zaufają.

Publikacja: 02.12.2019 09:00

Przekazując pracownikom informacje o PPK, należy przede wszystkim przedstawić wszystkie realne obciążenia, z jakimi wiąże się nowy program. – Pracownicy muszą wiedzieć, co będzie się działo z ich wynagrodzeniem – że po przystąpieniu do PPK będzie ono niższe. Bez odpowiedniej komunikacji pracodawcy narażą się na wiele problemów i napięć. Ważne jest, aby osoby, które przedstawiają PPK pracownikom, miały wiedzę na temat rynku kapitałowego, by umiały w prostych słowach przekazać, na czym polega system oszczędzania i inwestowania – zaznaczał podczas kolejnej konferencji zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą" i „Parkiet" na temat PPK Krzysztof Głombik, dyrektor do spraw komunikacji inwestycyjnej w Skarbcu TFI.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Zarobki w służbie cywilnej, dronowa ofensywa UE i oferta Orlenu dla Azotów
Biznes
Austriacki miliarder ukrywał pieniądze przed wierzycielami. Sąd wydał wyrok
Biznes
Najbardziej zadłużone firmy Rosji. Gazprom na czele
Biznes
Zygmunt Solorz i Justyna Kulka odwołani z nadzoru ZE PAK. Starcie prawników
Biznes
Orlen złożył ofertę przejęcia projektu Polimery Police
Reklama
Reklama