Reklama

Pekao liczy na korzyści z EURO 2012

Bank Pekao, który jest oficjalnym narodowym sponsorem Mistrzostw Europy 2012 uruchamia promocje związane ze zbliżającymi się mistrzostwami

Publikacja: 15.04.2012 10:04

Pekao liczy na korzyści z EURO 2012

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz Rafał Guz

Bank uruchamia m.in. loterię jest dla klientów, którzy kupili, lub korzystają z wybranych produktów bankowych. Do wygrania jest 2012 biletów (1006 pakietów podwójnych biletów) na mecze, 2012 oficjalnych piłek UEFA EURO 2012 oraz 2012 oficjalnych kart przedpłaconych – każda zasilona kwotą 50 zł. Liczba losów zależy od rodzaju kupowanych produktów.

W przypadku zakupu kilku produktów klient otrzymuje  kilka losów np.  w przypadku zaciągnięcia Kredytu mieszkaniowego z ubezpieczeniem oraz eurokontem klientowi przyznawane są łącznie 3 losy za każdy produkt.

Bank zaoferuje też specjalne  karty przedpłacone z wizerunkami nawiązującymi do turnieju. Karty będą miały funkcjonalność płatności zbliżeniowych.

Oplata za wydanie karty wynosi 20 zł,  a miesięczna opłata za obsługę 1 zł.

Opłata nie będzie pobierana w przypadku dokonania wpłaty na rachunek karty lub  transakcji bezgotówkowej raz na 6 miesięcy.

Reklama
Reklama

Prezes banku Luigi Lovaglio, przy okazji publikacji wyników finansowych za 2011 rok zapowiedział , że  bank chce w tym roku  zwiększać bazę klientów m.in. dzięki  korzyściom z  wyłączności  na Euro 2012.

Poinformował też,  że w tym roku  bank może być bliski powtórzenia sprzedaży kredytów hipotecznych i konsumpcyjnych na poziomie z ubiegłego roku czyli na łączną kwotę ponad 10 mld zł.

Bank uruchamia m.in. loterię jest dla klientów, którzy kupili, lub korzystają z wybranych produktów bankowych. Do wygrania jest 2012 biletów (1006 pakietów podwójnych biletów) na mecze, 2012 oficjalnych piłek UEFA EURO 2012 oraz 2012 oficjalnych kart przedpłaconych – każda zasilona kwotą 50 zł. Liczba losów zależy od rodzaju kupowanych produktów.

W przypadku zakupu kilku produktów klient otrzymuje  kilka losów np.  w przypadku zaciągnięcia Kredytu mieszkaniowego z ubezpieczeniem oraz eurokontem klientowi przyznawane są łącznie 3 losy za każdy produkt.

Reklama
Materiał Partnera
Cała naprzód! Strategia mBanku 2026–2030: ambitny kurs na wzrost, relacje i odpowiedzialność
Banki
Revolut zainwestuje miliardy dolarów. Celuje w 100 mln klientów i mówi o Polsce
Banki
Prezes mBanku o podatkach, frankach i nowej strategii: To nie jest sektor nadzwyczajnych zysków
Banki
mBank rzuca rękawicę konkurentom. Czy awansuje na wyższe pozycje?
Banki
Bank Anglii nie obniżył stóp. Mniej sprzedaży obligacji – rynek długu pod presją
Reklama
Reklama