Alior uruchomił swój bank nowej generacji

Alior uruchamia swój bank nowej generacji. Obiecuje pełny mobilny dostęp do konta i powiązanie usług z portalem Facebook.

Publikacja: 13.06.2012 12:30

Alior uruchomił swój bank nowej generacji

Foto: Fotorzepa, Szymon Laszewski Szymon Laszewski

Bank wystartował z zapowiadanym  projektem Alior Sync, usług skierowanych do klientów korzystających z nowych technologii. Oferowany pakiet  umożliwia zdalne zarządzanie finansami za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej, wirtualnego oddziału oraz mediów społecznościowych,. Bank uruchomił także funkcję  "asystenta płatności", która pomaga zapanować nad wydatkami poprzez  powiadomienia o zbliżających się terminach płatności.

Bank  integruje wybrane usługi z portalem Facebook, umożliwiając inicjowanie przelewów do znajomych bezpośrednio z serwisu społecznościowego czy dodawanie zdjęć znajomych do listy odbiorców przelewów na koncie Alior Sync.

Bezpłatne konto osobiste zapewnia zwrot 5 proc.  wartości zakupów w Internecie – w postaci tzw. cashback'u. Na 5 proc.  zwrot wydatków mogą liczyć klienci dokonujący doładowań telefonu przez Internet. Pakiet  konta osobistego zawiera darmowe wypłaty z bankomatów

krajowych, bezpłatne przelewy, w tym 10 darmowych przelewów natychmiastowych miesięcznie.

Bank obiecuje, że w ofercie znajdą się także usługi wykraczających poza finanse. Klienci Alior Sync mogą bezpłatnie oglądać filmy, słuchać muzyki, a także kupować  gry z rabatem. Nad uruchomieniem banku nowej generacji pracuje  BRE Bank.

Alior Sync chce pozyskać w ciągu 4 lat 1 mln klientów, ponad 4 mld zł depozytów i udzielić 2,5 mld zł kredytów. Próg rentowności ma zostać osiągnięty po 2 latach.

Banki
W Banku Millennium więcej ugód niż pozwów. Kiedy koniec sagi frankowej?
Banki
Sprzedaż Santander Bank Polska da impuls do dużych przetasowań na rynku?
Banki
ING BSK i Citi Handlowy pokazały dobre wyniki
Banki
Kryptowalutowa afera korupcyjna na Litwie. Zamieszany urzędnik banku centralnego
Banki
Zysk Citi Handlowego powyżej oczekiwań rynkowych
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem