Usługi Western Union wprowadzono we wszystkich tj. w ponad 1100, oddziałach PKO Banku Polskiego. W planach jest również wprowadzenie oferty Western Union w kanałach elektronicznych.
Poszerzenie oferty dla klientów możliwe było dzięki podpisaniu umowy o współpracy pomiędzy Western Union, światowym liderem na rynku przekazów pieniężnych, a PKO Bankiem Polskim, największym polskim bankiem uniwersalnym.
Aby zrealizować przekaz pieniężny, klienci nie muszą posiadać rachunku w banku. Mają do dyspozycji szybki sposób przesłania pieniędzy od nadawcy do odbiorcy w dowolnym oddziale PKO Banku Polskiego za pośrednictwem usługi Western Union. Dodatkowo mogą również wysyłać i odbierać pieniądze w ramach globalnej sieci ponad 500 000 placówek Western Union, zlokalizowanych w ponad 200 krajach i terytoriach świata.
– Poprzez wprowadzenie przekazów pieniężnych rozwijamy ofertę dla klientów detalicznych. Postawiliśmy na partnera sprawdzonego, o międzynarodowej renomie. Liczę, że wiele osób korzystających z Western Union zostanie klientami naszego banku – powiedział Jakub Papierski, Wiceprezes Zarządu odpowiedzialny za obszar Bankowości Inwestycyjnej w PKO Banku Polskim.
Usługi przekazów pieniężnych Western Union w Polsce są dostępne od roku 1992. Krajowe i zagraniczne przekazy nadawane za pośrednictwem Western Union można odebrać w kilka minut od momentu nadania.