Aktualizacja: 17.11.2014 10:08 Publikacja: 17.11.2014 03:14
Foto: Bloomberg
Zgodnie z unijnymi dyrektywami klienci odpowiadają za nieautoryzowane transakcje utraconymi kartami płatniczymi w przypadku kradzieży lub zagubienia karty tylko do kwoty, która jest równowartością 150 euro, i jedynie do momentu jej zastrzeżenia.
Po zgłoszeniu faktu utraty karty i jej zastrzeżeniu przez klienta całą odpowiedzialność za nieautoryzowane transakcje ponosi bank.
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas