Bankowcy są coraz bardziej kreatywni w tworzeniu nowych kart płatniczych oraz ich zastosowań. Konkurencja na tym polu jest coraz większa, a pomysły coraz bardziej innowacyjne. Millennium w kwietniu promuje męską i żeńską wersję swojej karty kredytowej. Pierwsza, „Impresja" została stworzona z myślą o kobietach. Jej męska wersja czyli karta „Alfa", stworzona niedawno ma uosabiać punkt widzenia „brzydszej" płci, począwszy od czarnego plastiku (do wyboru dwa wizerunki: jeden ze skrzynią biegów sportowego samochodu, drugi z detalami ekskluzywnego zegarka), a skończywszy na partnerach karty w programie rabatowym, wybranych pod kątem zwyczajów zakupowych mężczyzn. O ile karta dla kobiet pozwala skorzystać z programów zniżkowych przede wszystkim w typowo kobiecych punktach jak sklepy odzieżowe czy wnętrzarskie, o tyle wersja karty dla mężczyzn to program rabatowy m.in. w punktach sprzedających części samochodowe czy sklepach sportowych.