BZ WBK coraz bardziej mobilny

BZ WBK lada chwila rusza z nową kampanią reklamową bankowości mobilnej i Konta Godnego Polecenia.

Publikacja: 08.04.2015 15:22

BZ WBK coraz bardziej mobilny

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak Michał Walczak

Potrwa od połowy kwietnia do końca czerwca. Bank obiecuje nowego celebrytę w kampanii, choć jeszcze nie zdradza kto to będzie. Cel  to  pozyskanie 90 tys. nowych kont i dalszy wzrost  użytkowników bankowości mobilnej.

Kampania będzie skierowana do młodych, głownie maturzystów i studentów w wieku 18-26 lat.

- Naszym celem jest , by na koniec 2015 roku z bankowości mobilnej korzystał 1 mln klientów. Na koniec I kwartału było  to 536 tys. – poinformował Tomasz Niewiedział, dyrektor bankowości internetowej i mobilnej. Bank liczy też na dalszy wzrost transakcji wykonywanych mobilnie.

Bank szykuje tez kilka innych nowości, m.in. możliwość założenia konta mobilnego przez aplikację mobilną, identyfikację biometryczną  w bankowości telefonicznej oraz płatności w tzw chmurze w technologii HCE.

Bank pochwalił się też silnym wzrostem sprzedaży kredytów hipotecznych. W I kwartale  była ona o  47 proc.  niż rok wcześniej. W I kwartale 2014 r. bank sprzedał kredyty hipoteczne za 817 mln zł.

Bank szacuje, że ma już 20 procentowy udział w kredytach udzielanych w ramach programu MDM. Liczy, że po nowelizacji ustawy sprzedaż kredytów w ramach tego programu przyspieszy. Sprzedaż kart kredytowych BZ WBK w pierwszym kwartale 2015 roku wzrosła 26 proc. rdr

Banki
Wyniki PKO BP pozytywnie zaskoczyły rynek
Banki
W Banku Millennium więcej ugód niż pozwów. Kiedy koniec sagi frankowej?
Banki
Sprzedaż Santander Bank Polska da impuls do dużych przetasowań na rynku?
Banki
ING BSK i Citi Handlowy pokazały dobre wyniki
Banki
Kryptowalutowa afera korupcyjna na Litwie. Zamieszany urzędnik banku centralnego