Potrwa od połowy kwietnia do końca czerwca. Bank obiecuje nowego celebrytę w kampanii, choć jeszcze nie zdradza kto to będzie. Cel to pozyskanie 90 tys. nowych kont i dalszy wzrost użytkowników bankowości mobilnej.
Kampania będzie skierowana do młodych, głownie maturzystów i studentów w wieku 18-26 lat.
- Naszym celem jest , by na koniec 2015 roku z bankowości mobilnej korzystał 1 mln klientów. Na koniec I kwartału było to 536 tys. – poinformował Tomasz Niewiedział, dyrektor bankowości internetowej i mobilnej. Bank liczy też na dalszy wzrost transakcji wykonywanych mobilnie.
Bank szykuje tez kilka innych nowości, m.in. możliwość założenia konta mobilnego przez aplikację mobilną, identyfikację biometryczną w bankowości telefonicznej oraz płatności w tzw chmurze w technologii HCE.
Bank pochwalił się też silnym wzrostem sprzedaży kredytów hipotecznych. W I kwartale była ona o 47 proc. niż rok wcześniej. W I kwartale 2014 r. bank sprzedał kredyty hipoteczne za 817 mln zł.