Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.04.2015 15:22 Publikacja: 08.04.2015 15:22
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak Michał Walczak
Potrwa od połowy kwietnia do końca czerwca. Bank obiecuje nowego celebrytę w kampanii, choć jeszcze nie zdradza kto to będzie. Cel to pozyskanie 90 tys. nowych kont i dalszy wzrost użytkowników bankowości mobilnej.
Kampania będzie skierowana do młodych, głownie maturzystów i studentów w wieku 18-26 lat.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Obniżka stóp procentowych jest w lipcu niemal wykluczona, a we wrześniu niepewna. Biały Dom chce, by Fed wrócił...
Międzynarodowy Trybunał Karny w Hadze otrzymał wniosek o wydanie nakazów aresztowania prezeski Banku Rosji Elwir...
Bank Gospodarstwa Krajowego podpisał z włoską spółką Albergo Alexandra Sarl umowę kredytu inwestycyjnego na kwot...
Rynek bankowy przechodzi rewolucję pokoleniową. Do 2035 roku, cyfrowo biegłe pokolenia Z i Alfa będą stanowić zn...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Spółki podpisały term sheet, co jest kolejnym krokiem w przygotowaniu przyszłej transakcji i zacieśnieniem wsp...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas