Aktualizacja: 22.07.2015 16:06 Publikacja: 22.07.2015 16:06
Foto: Fotorzepa, Rafał Guz rg Rafał Guz
Według CFPB, w latach 2003-2012 Citibank miał oferować klientom produkty finansowe nie informując dokładnie o ich kosztach i rzeczywistych benefitach.
Chodzi o takie usługi jak monitoring historii kredytowej lub programy ubezpieczeniowe, pozwalające rzekomo na przesunięcie spłat pożyczek a nawet umorzenie długi w przypadku utraty zatrudnienia lub innego ważnego zdarzenia losowego.
Bank zarobił sporo więcej, niż oczekiwali analitycy, liczba nowy pozwów frankowych spada, a obniżka stóp procent...
Bank chwali się silną pozycją lidera we wszystkich obszarach i bardzo wysokim zyskiem w I kwartale. Deklaruje te...
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas