PKO BP chce mieć 15 mln klientów

Nowa strategia rozwojowa ma umocnić bank na pozycji lidera. Klientów ma ściągać cyfrowa hipoteka, rozwój mobilnych płatności, wejście w e-commerce.

Publikacja: 25.10.2024 04:41

Nowa strategia PKO BP

Nowa strategia PKO BP

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

„PKO Bank Polski – numer 1 i kropka” – to hasło przewodnie nowej strategii Grupy Kapitałowej PKO BP na lata 2025–2027, przedstawionej w czwartek. Słowo „kropka” ma być nawiązaniem do znanego powiedzenia „stawiać kropkę nad i”, a także do znaku graficznego (czerwonej kropki) w logo banku i jego produktów.

– Przyspieszamy we wszystkich obszarach, aby na kolejne lata umocnić pozycję GK PKO Banku Polskiego jako niekwestionowanego lidera rynku – zaznaczył Szymon Midera, prezes PKO BP.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Banki
To koniec prawdziwej bankowości w Rosji. Reżim kładzie rękę na kontach
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Banki
Ważą się losy banków i kredytobiorców. Wskaźnik WIBOR oceni unijny Trybunał
Banki
Stopy procentowe bez zmian, RPP robi sobie przerwę po majowym cięciu. Co dalej?
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Banki
Na EKF lawina pochwał za pomysł połączenia PZU i Pekao