PKO BP chce mieć 15 mln klientów

Nowa strategia rozwojowa ma umocnić bank na pozycji lidera. Klientów ma ściągać cyfrowa hipoteka, rozwój mobilnych płatności, wejście w e-commerce.

Publikacja: 25.10.2024 04:41

Nowa strategia PKO BP

Nowa strategia PKO BP

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

„PKO Bank Polski – numer 1 i kropka” – to hasło przewodnie nowej strategii Grupy Kapitałowej PKO BP na lata 2025–2027, przedstawionej w czwartek. Słowo „kropka” ma być nawiązaniem do znanego powiedzenia „stawiać kropkę nad i”, a także do znaku graficznego (czerwonej kropki) w logo banku i jego produktów.

– Przyspieszamy we wszystkich obszarach, aby na kolejne lata umocnić pozycję GK PKO Banku Polskiego jako niekwestionowanego lidera rynku – zaznaczył Szymon Midera, prezes PKO BP.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Banki
„To transfer bogactwa od ludzi do banków”. Ministra mówi o nowym podatku
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Banki
Nie będzie fuzji Pekao i Aliora? Właściciel banków zmienia plany
Banki
Bankowcy odpowiadają na zarzuty polityków
Banki
Alior ma nową strategię. Notowania giełdowe mocno w górę
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Banki
W Unii nie ma odwrotu od zrównoważonej gospodarki
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście