Reklama

PKO BP chce mieć 15 mln klientów

Nowa strategia rozwojowa ma umocnić bank na pozycji lidera. Klientów ma ściągać cyfrowa hipoteka, rozwój mobilnych płatności, wejście w e-commerce.

Publikacja: 25.10.2024 04:41

Nowa strategia PKO BP

Nowa strategia PKO BP

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

„PKO Bank Polski – numer 1 i kropka” – to hasło przewodnie nowej strategii Grupy Kapitałowej PKO BP na lata 2025–2027, przedstawionej w czwartek. Słowo „kropka” ma być nawiązaniem do znanego powiedzenia „stawiać kropkę nad i”, a także do znaku graficznego (czerwonej kropki) w logo banku i jego produktów.

– Przyspieszamy we wszystkich obszarach, aby na kolejne lata umocnić pozycję GK PKO Banku Polskiego jako niekwestionowanego lidera rynku – zaznaczył Szymon Midera, prezes PKO BP.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
BGK kredytuje kolejny afrykański rząd
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Banki
Sejm przyjął ustawę o podwyżce CIT dla banków. Co zrobi prezydent?
Banki
Austriacka Grupa Erste: Od 200 lat buduje zaufanie, teraz inwestuje w Polsce
Banki
Jedna z ofiar Jeffreya Epsteina pozwała Bank of America i Bank of New York Mellon
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Banki
Prezes banku JP Morgan Chase ostrzega przed rynkowymi „karaluchami”
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama