Reklama

Prezes Alior Banku: Dźwignia wzrostu to najem konsumencki i mikropożyczki

Naszą ambicją jest m.in. zamknięcie procesu zakupowego klientów w aplikacji mobilnej i dostarczenie tam finansowania – mówi Grzegorz Olszewski, prezes Alior Banku.

Publikacja: 15.02.2023 03:00

Prezes Alior Banku: Dźwignia wzrostu to najem konsumencki i mikropożyczki

Foto: mat. pras.

Państwa zarząd przyjął nową strategię, z nowym hasłem „Bank na co dzień, bank na przyszłość”. Czy to znaczy, że zniknie znany „pan w meloniku”?

Nie, skądże znowu. W 15-letniej historii Alior Banku zbudowaliśmy najbardziej rozpoznawalny symbol polskiej bankowości. „Pan w meloniku” to nasz znak rozpoznawczy i kapitał promocyjny, więc z niego nie rezygnujemy.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
Spójrzmy głębiej. Kto naprawdę zapłaci podatek od banków?
Banki
ZBP: Podwyżka CIT dla banków uderzy w miliony oszczędzających
Banki
Donald Trump zwolnił gubernatorkę Lisę Cook z władz Fedu
Banki
Banki jako jedyne zapłacą większy CIT. „To wyłom w systemie”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Banki
Trzy scenariusze zakończenia wojny w Ukrainie z Polską w tle
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama