Reklama
Rozwiń

Prezes Alior Banku: Dźwignia wzrostu to najem konsumencki i mikropożyczki

Naszą ambicją jest m.in. zamknięcie procesu zakupowego klientów w aplikacji mobilnej i dostarczenie tam finansowania – mówi Grzegorz Olszewski, prezes Alior Banku.

Publikacja: 15.02.2023 03:00

Prezes Alior Banku: Dźwignia wzrostu to najem konsumencki i mikropożyczki

Foto: mat. pras.

Państwa zarząd przyjął nową strategię, z nowym hasłem „Bank na co dzień, bank na przyszłość”. Czy to znaczy, że zniknie znany „pan w meloniku”?

Nie, skądże znowu. W 15-letniej historii Alior Banku zbudowaliśmy najbardziej rozpoznawalny symbol polskiej bankowości. „Pan w meloniku” to nasz znak rozpoznawczy i kapitał promocyjny, więc z niego nie rezygnujemy.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych