Reklama
Rozwiń

Cyfryzacja banków nastepuje za wolno

Banki nie wykorzystują jeszcze w pełni potencjału kanałów cyfrowych do rozwoju relacji z klientem. W siłę rośnie natomiast bankowość mobilna.

Aktualizacja: 14.06.2016 13:11 Publikacja: 14.06.2016 12:52

Cyfryzacja banków nastepuje za wolno

Foto: 123rf.com

Klienci banków bez problemu znajdą w Internecie najważniejsze informacje o ofercie i produktach, łatwo otworzą także rachunek i aktywują dostęp do bankowości internetowej oraz mobilnej. Znacznie trudniej będzie im natomiast wykonywać codzienne operacje, a przede wszystkim kupować nowe produkty poprzez kanały cyfrowe. W zakresie użyteczności oraz prostoty obsługi bankowość mobilna wyprzedziła już internetową – wynika z badania „Ścieżki klientów bankowych w kanałach cyfrowych" przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych