Reklama

Aplikacja Blik - tym rozwiązaniem chce się ratować mBank

Kradziona karta! – to właśnie spotkało klientów mBanku, którzy w poniedziałek chcieli skorzystać z bankomatu, albo zapłacić za zakupy kartą. Awaria trwała kilka godzin, mBank całkiem sprawnie sobie z nią poradził. Co jednak należy zrobić, gdy taka sytuacja się powtórzy?

Aktualizacja: 21.06.2016 15:14 Publikacja: 21.06.2016 14:15

Foto: Rzeczpospolita

„Dzięki bardzo. Moją kartę BEZZASADNIE oznaczono jako kradzioną/zastrzeżoną i została zeżarta przez bankomat” – podobnych wpisów na facebookowym profilu mBanku są setki.

Ludzie skarżą się na wstyd, którego doznawali w momencie, gdy kasjer w sklepie zatrzymywał ich kartę, argumentując, że jest kradziona (u niektórych tylko przeterminowana). Pytają o rekompensaty. Pisaliśmy o tym wczoraj w tekście. Bank oświadcza, że z poszkodowanymi klientami będzie kontaktował się indywidualnie, a nowe karty będą wydawane automatycznie, bez opłat i w jak najszybszym możliwym terminie. Termin „najszybszy możliwy termin” nie został jeszcze sprecyzowany. Klienci zalecają kuriera.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
Sejm przyjął ustawę o podwyżce CIT dla banków. Co zrobi prezydent?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Banki
Austriacka Grupa Erste: Od 200 lat buduje zaufanie, teraz inwestuje w Polsce
Banki
Jedna z ofiar Jeffreya Epsteina pozwała Bank of America i Bank of New York Mellon
Banki
Prezes banku JP Morgan Chase ostrzega przed rynkowymi „karaluchami”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Banki
Jakie wyniki pokażą banki za III kwartał? Miliardowe zyski wciąż możliwe?
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama