Reklama

Aplikacja Blik - tym rozwiązaniem chce się ratować mBank

Kradziona karta! – to właśnie spotkało klientów mBanku, którzy w poniedziałek chcieli skorzystać z bankomatu, albo zapłacić za zakupy kartą. Awaria trwała kilka godzin, mBank całkiem sprawnie sobie z nią poradził. Co jednak należy zrobić, gdy taka sytuacja się powtórzy?

Aktualizacja: 21.06.2016 15:14 Publikacja: 21.06.2016 14:15

Foto: Rzeczpospolita

„Dzięki bardzo. Moją kartę BEZZASADNIE oznaczono jako kradzioną/zastrzeżoną i została zeżarta przez bankomat” – podobnych wpisów na facebookowym profilu mBanku są setki.

Ludzie skarżą się na wstyd, którego doznawali w momencie, gdy kasjer w sklepie zatrzymywał ich kartę, argumentując, że jest kradziona (u niektórych tylko przeterminowana). Pytają o rekompensaty. Pisaliśmy o tym wczoraj w tekście. Bank oświadcza, że z poszkodowanymi klientami będzie kontaktował się indywidualnie, a nowe karty będą wydawane automatycznie, bez opłat i w jak najszybszym możliwym terminie. Termin „najszybszy możliwy termin” nie został jeszcze sprecyzowany. Klienci zalecają kuriera.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
Czy cła Trumpa zaszkodzą Szwajcarii? SNB nie planuje ujemnych stóp, firmy wstrzymują inwestycje
Banki
Prezes UniCredit: Po przejęciu Commerzbanku zwolnienia będą „znaczące”
Banki
Rosyjski biznes bez dostępu do banków w Chinach
Banki
Szansa na cięcie stóp we wrześniu, ale bez gwarancji
Banki
Santander uzupełnia kadrowe braki. Na początek stawia na specjalistę z mBanku
Reklama
Reklama