- Przewidujemy, że na ten projekt wydamy 100 mln zł, to duży budżet, ale chcemy być innowatorem na rynku – mówi Cezary Stypułkowski, prezes BRE Banku. Bank w nowej odsłonie ma być uruchomiony pod koniec tego roku.

Użytkownicy otrzymają nowy intuicyjny serwis transakcyjny  połączony z systemem zarządzania finansami osobistymi , a także aplikacje wykorzystujące możliwości portali społecznościowych.

- Chcemy być Facebookiem finansów- zapowiada Jarosław Mastalerz , członek zarządu BRE Banku odpowiedzialny za bankowość detaliczną. Przedstawiciele banku tłumaczą, że chodzi o rewolucyjną zmianę korzystania z bankowości.

Nowy mBank będzie zintegrowany z serwisem społecznościowym Facebook, co umożliwi m.in. łatwe dokonywanie przelewów między użytkownikami i korzystanie wspólnie ze znajomymi z promocji czy ofert specjalnych opartych na geolokalizacji. Nowy serwis udostępni video chat,  przez który klienci będą się mogli komunikować się z doradcą banku.

Przedstawiciele zarządu banku deklarują, że chcą stworzyć najlepszy, a w  dłuższym terminie także największy bank detaliczny w Polsce.  Obecnie mBank  ma blisko  3 mln klientów. Prezes Stypułkowski zapowiedział też , że cały bank będzie się organizował wokół marki mBank.