Reklama

Pekao liczy na korzyści z EURO 2012

Pekao chce wykorzystać turniej Euro 2012 do zwiększenia sprzedaży swoich produktów

Publikacja: 16.04.2012 00:29

Pekao liczy na korzyści z EURO 2012

Foto: Fotorzepa, pn Piotr Nowak

Bank Pekao, który jest oficjalnym narodowym sponsorem Mistrzostw Europy 2012, uruchamia promocje związane ze zbliżającymi się mistrzostwami.

Bank przygotował m.in. loterię dla klientów, którzy skorzystają (lub już to zrobili) z wybranych produktów bankowych. Do wygrania jest 2012 biletów (1006 pakietów podwójnych biletów) na mecze, 2012 oficjalnych piłek UEFA Euro 2012 oraz 2012 oficjalnych kart przedpłaconych – każda zasilona kwotą 50 zł. Liczba losów zależy od rodzaju kupowanych produktów.

W przypadku zakupu kilku produktów klient otrzymuje kilka losów – np. w przypadku zaciągnięcia kredytu mieszkaniowego z ubezpieczeniem oraz eurokontem klientowi przyznawane są łącznie trzy losy za każdy produkt. Bank zaoferuje też specjalne karty przedpłacone z wizerunkami nawiązującymi do turnieju. Karty będą miały funkcjonalność płatności zbliżeniowych.

Opłata za wydanie karty wynosi 20 zł, a miesięczna opłata za obsługę 1 zł. Opłata nie będzie pobierana w przypadku dokonania wpłaty na rachunek karty lub transakcji bezgotówkowej raz na sześć miesięcy.

Prezes banku Luigi Lovaglio przy okazji publikacji wyników za 2011 r. zapowiedział, że bank chce w tym roku zwiększać bazę klientów m.in. dzięki korzyściom z wyłączności na tytuł oficjalnego banku  Euro 2012.

Reklama
Reklama

Poinformował też, że w tym roku bank może być bliski powtórzenia sprzedaży kredytów hipotecznych i konsumpcyjnych na poziomie z ubiegłego roku, czyli na łączną kwotę ponad 10 mld zł.

Bank Pekao, który jest oficjalnym narodowym sponsorem Mistrzostw Europy 2012, uruchamia promocje związane ze zbliżającymi się mistrzostwami.

Bank przygotował m.in. loterię dla klientów, którzy skorzystają (lub już to zrobili) z wybranych produktów bankowych. Do wygrania jest 2012 biletów (1006 pakietów podwójnych biletów) na mecze, 2012 oficjalnych piłek UEFA Euro 2012 oraz 2012 oficjalnych kart przedpłaconych – każda zasilona kwotą 50 zł. Liczba losów zależy od rodzaju kupowanych produktów.

Reklama
Materiał Partnera
Cała naprzód! Strategia mBanku 2026–2030: ambitny kurs na wzrost, relacje i odpowiedzialność
Banki
Revolut zainwestuje miliardy dolarów. Celuje w 100 mln klientów i mówi o Polsce
Banki
Prezes mBanku o podatkach, frankach i nowej strategii: To nie jest sektor nadzwyczajnych zysków
Banki
mBank rzuca rękawicę konkurentom. Czy awansuje na wyższe pozycje?
Banki
Bank Anglii nie obniżył stóp. Mniej sprzedaży obligacji – rynek długu pod presją
Reklama
Reklama