Reklama

Awaria Alior Banku. Klienci nie mieli dostępu do bankowości internetowej

Klienci Alior Banku nie mogli od rana zalogować się do systemów bankowości elektronicznej i mobilnej. Bank informuje, że awaria została usunięta, jednak czas logowania może być nieco wydłużony

Aktualizacja: 10.06.2019 13:10 Publikacja: 10.06.2019 13:06

Awaria Alior Banku. Klienci nie mieli dostępu do bankowości internetowej

Foto: Bloomberg

Dzisiaj od rana klienci Alior Banku nie mogą zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, dotyczy to także klientów mających konta firmowe. Sprawa jest szczególnie newralgiczna, bo dziś przypada 10. dzień miesiąca, w którym wiele firm wysyła pensje swoim pracownikom.

Podczas prób zalogowania pojawia się komunikat „Poprawnie wylogowano z bankowości internetowej” i wyświetla się okno logowania, jednak kolejna próba skutkuje dalszym niepowodzeniem. Klienci skarżą się na profilu facebookowym banku, że nie mogą sprawdzić stanu swojego konta ani wykonać przelewu. „Pracujemy nad rozwiązaniem zaistniałej sytuacji związanej z bankowością. Przepraszamy za powstałe utrudnienia” – odpisuje Alior klientom.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
BOŚ stawia na szybki rozwój i zielone kredyty mimo wyższych podatków dla banków
Banki
Bank of America szykuje następców prezesa i podnosi płacę minimalną do 25 dolarów
Banki
Nowa strategia mBanku. Cel to większe udziały w rynku i regularne wypłaty dywidendy
Banki
Nieoficjalnie: USA wygrały z Chinami spór o bankierkę Wells Fargo. Wróci do Stanów
Banki
Zła passa banków na GPW: podatki i geopolityka uderzają w wyceny
Reklama
Reklama