Awaria Alior Banku. Klienci nie mieli dostępu do bankowości internetowej

Klienci Alior Banku nie mogli od rana zalogować się do systemów bankowości elektronicznej i mobilnej. Bank informuje, że awaria została usunięta, jednak czas logowania może być nieco wydłużony

Aktualizacja: 10.06.2019 13:10 Publikacja: 10.06.2019 13:06

Awaria Alior Banku. Klienci nie mieli dostępu do bankowości internetowej

Foto: Bloomberg

Dzisiaj od rana klienci Alior Banku nie mogą zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, dotyczy to także klientów mających konta firmowe. Sprawa jest szczególnie newralgiczna, bo dziś przypada 10. dzień miesiąca, w którym wiele firm wysyła pensje swoim pracownikom.

Podczas prób zalogowania pojawia się komunikat „Poprawnie wylogowano z bankowości internetowej” i wyświetla się okno logowania, jednak kolejna próba skutkuje dalszym niepowodzeniem. Klienci skarżą się na profilu facebookowym banku, że nie mogą sprawdzić stanu swojego konta ani wykonać przelewu. „Pracujemy nad rozwiązaniem zaistniałej sytuacji związanej z bankowością. Przepraszamy za powstałe utrudnienia” – odpisuje Alior klientom.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Banki
BNP Paribas zaliczył udany kwartał. Zyski były rekordowe
Banki
Wyniki PKO BP pozytywnie zaskoczyły rynek
Banki
W Banku Millennium więcej ugód niż pozwów. Kiedy koniec sagi frankowej?
Banki
Sprzedaż Santander Bank Polska da impuls do dużych przetasowań na rynku?
Banki
ING BSK i Citi Handlowy pokazały dobre wyniki