Aktualizacja: 24.11.2014 07:37 Publikacja: 24.11.2014 02:36
Jak pokazują badania przeprowadzone w ostatnich kilku latach przez NBP, ok. 20 proc. Polaków nie ma konta bankowego i nie używa kart płatniczych lub nie płaci za pomocą przelewów.
Foto: Fotorzepa
Najrzadziej z usług bankowych i kart płatniczych korzystają emeryci, renciści oraz najmłodsi, czyli uczniowie i studenci. Dlatego przede wszystkim do tych grup skierowana jest kampania edukacyjna Akademia Dostępne Finanse.
Jak pokazują badania przeprowadzone w ostatnich kilku latach przez NBP, ok. 20 proc. Polaków nie ma konta bankowego i nie używa kart płatniczych lub nie płaci za pomocą przelewów.
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas