Reklama

Raiffeisen chce zdoby 100 tys. nowych kleintów

Bank, który czekają zmiany właścicielskie, właśnie rusza w rynek z nowym kontem po 100 tys. nowych klientów.

Publikacja: 01.03.2015 21:00

Raiffeisen startuje z nową ofertą konta. Chce zdobyć 100 tys. nowych klientów, ale konkurencja na ry

Raiffeisen startuje z nową ofertą konta. Chce zdobyć 100 tys. nowych klientów, ale konkurencja na rynku jest ostra.

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz

Raiffeisen Polbank oferuje od tego poniedziałku nowy rachunek za 0 zł z pakietem darmowych usług. Wpisuje się tym samym w ostrą konkurencję o nowych klientów.

– Dajemy gwarancje, że konto będzie darmowe bezterminowo, nawet gdyby oferta się zmieniła. Klienci mają to zapisane w umowie. Przy czym brak opłat za prowadzenie konta jest bezwarunkowy, niezależnie od wpływów na rachunek – mówi Tomasz Dymowski, dyrektor zarządzający ofertą produktową Raiffeisen Polbank. Jedyna opłata to 3 zł za kartę debetową.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
mBank rzuca rękawicę konkurentom. Czy awansuje na wyższe pozycje?
Banki
Bank Anglii nie obniżył stóp. Mniej sprzedaży obligacji – rynek długu pod presją
Banki
PKO BP wchodzi na Litwę i do Szwecji. To nie koniec ekspansji banku
Banki
BOŚ stawia na szybki rozwój i zielone kredyty mimo wyższych podatków dla banków
Banki
Bank of America szykuje następców prezesa i podnosi płacę minimalną do 25 dolarów
Reklama
Reklama