Reklama
Rozwiń

Klienci chcą placówek bankowych

Zarządy powinny być ostrożne z zamykaniem oddziałów, bo Polacy wciąż cenią sobie bezpośrednie relacje – wynika z badania Deloitte.

Publikacja: 18.06.2015 22:00

Ponad 90 proc. produktów bankowych wciąż kupowanych jest w oddziale. Okazuje się, że klienci cenią s

Ponad 90 proc. produktów bankowych wciąż kupowanych jest w oddziale. Okazuje się, że klienci cenią sobie bezpośredni kontakt z pracownikiem banku.

Foto: Fotorzepa/Dariusz Gorajski

Ponad 90 proc. produktów bankowych wciąż kupowanych jest w oddziale. Dotyczy to zarówno bardziej złożonych i skomplikowanych umów, jak kredyty hipoteczne i konsumpcyjne, jak też prostych produktów oszczędnościowych czy zakładania rachunków osobistych – wynika z najnowszego badania firmy doradczej Deloitte.

Otwartość na e-banking

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych