Reklama

Klienci chcą placówek bankowych

Zarządy powinny być ostrożne z zamykaniem oddziałów, bo Polacy wciąż cenią sobie bezpośrednie relacje – wynika z badania Deloitte.

Publikacja: 18.06.2015 22:00

Ponad 90 proc. produktów bankowych wciąż kupowanych jest w oddziale. Okazuje się, że klienci cenią s

Ponad 90 proc. produktów bankowych wciąż kupowanych jest w oddziale. Okazuje się, że klienci cenią sobie bezpośredni kontakt z pracownikiem banku.

Foto: Fotorzepa/Dariusz Gorajski

Ponad 90 proc. produktów bankowych wciąż kupowanych jest w oddziale. Dotyczy to zarówno bardziej złożonych i skomplikowanych umów, jak kredyty hipoteczne i konsumpcyjne, jak też prostych produktów oszczędnościowych czy zakładania rachunków osobistych – wynika z najnowszego badania firmy doradczej Deloitte.

Otwartość na e-banking

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Treści, którym możesz zaufać.
Reklama
Banki
Bank Pocztowy chce urosnąć i zwiększyć zyski
Banki
EBC odrzuca plan kredytu dla Ukrainy. 140 mld euro pozostaje zamrożone
Banki
Klamka zapadła, banki zapłacą wyższy CIT. Kto na tym zyska, a kto straci?
Banki
ZBP: wyższy CIT dla banków to zła informacja dla klientów i gospodarki
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Banki
Prezydent Karol Nawrocki dał zielone światło podwyżce podatków dla banków
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama