Klienci chcą placówek bankowych

Zarządy powinny być ostrożne z zamykaniem oddziałów, bo Polacy wciąż cenią sobie bezpośrednie relacje – wynika z badania Deloitte.

Publikacja: 18.06.2015 22:00

Ponad 90 proc. produktów bankowych wciąż kupowanych jest w oddziale. Okazuje się, że klienci cenią s

Ponad 90 proc. produktów bankowych wciąż kupowanych jest w oddziale. Okazuje się, że klienci cenią sobie bezpośredni kontakt z pracownikiem banku.

Foto: Fotorzepa/Dariusz Gorajski

Ponad 90 proc. produktów bankowych wciąż kupowanych jest w oddziale. Dotyczy to zarówno bardziej złożonych i skomplikowanych umów, jak kredyty hipoteczne i konsumpcyjne, jak też prostych produktów oszczędnościowych czy zakładania rachunków osobistych – wynika z najnowszego badania firmy doradczej Deloitte.

Otwartość na e-banking

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Banki
BNP Paribas zaliczył udany kwartał. Zyski były rekordowe
Banki
Wyniki PKO BP pozytywnie zaskoczyły rynek
Banki
W Banku Millennium więcej ugód niż pozwów. Kiedy koniec sagi frankowej?
Banki
Sprzedaż Santander Bank Polska da impuls do dużych przetasowań na rynku?
Banki
ING BSK i Citi Handlowy pokazały dobre wyniki