Reklama

Klienci chcą placówek bankowych

Zarządy powinny być ostrożne z zamykaniem oddziałów, bo Polacy wciąż cenią sobie bezpośrednie relacje – wynika z badania Deloitte.

Publikacja: 18.06.2015 22:00

Ponad 90 proc. produktów bankowych wciąż kupowanych jest w oddziale. Okazuje się, że klienci cenią s

Ponad 90 proc. produktów bankowych wciąż kupowanych jest w oddziale. Okazuje się, że klienci cenią sobie bezpośredni kontakt z pracownikiem banku.

Foto: Fotorzepa/Dariusz Gorajski

Ponad 90 proc. produktów bankowych wciąż kupowanych jest w oddziale. Dotyczy to zarówno bardziej złożonych i skomplikowanych umów, jak kredyty hipoteczne i konsumpcyjne, jak też prostych produktów oszczędnościowych czy zakładania rachunków osobistych – wynika z najnowszego badania firmy doradczej Deloitte.

Otwartość na e-banking

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
ING Bank Śląski z dużym zyskiem i rekordem w hipotekach
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Banki
Wyniki mBanku nieco rozczarowały. Ale są i tak wyjątkowe dobre
Banki
Bank Pekao z rekordowym zyskiem w III kwartale. Pomaga wzrost kredytów
Banki
Masowe zwolnienia w największym banku Rosji. Pracę straci 13,5 tysiąca ludzi
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Banki
Santander BP poprawia wynik i szykuje się do przejęcia przez Erste
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama