Reklama
Rozwiń
Reklama

Klienci chcą placówek bankowych

Zarządy powinny być ostrożne z zamykaniem oddziałów, bo Polacy wciąż cenią sobie bezpośrednie relacje – wynika z badania Deloitte.

Publikacja: 18.06.2015 22:00

Ponad 90 proc. produktów bankowych wciąż kupowanych jest w oddziale. Okazuje się, że klienci cenią s

Ponad 90 proc. produktów bankowych wciąż kupowanych jest w oddziale. Okazuje się, że klienci cenią sobie bezpośredni kontakt z pracownikiem banku.

Foto: Fotorzepa/Dariusz Gorajski

Ponad 90 proc. produktów bankowych wciąż kupowanych jest w oddziale. Dotyczy to zarówno bardziej złożonych i skomplikowanych umów, jak kredyty hipoteczne i konsumpcyjne, jak też prostych produktów oszczędnościowych czy zakładania rachunków osobistych – wynika z najnowszego badania firmy doradczej Deloitte.

Otwartość na e-banking

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
Nowa strategia ING BSK. Cel: zostać „najbardziej lubianym bankiem w Polsce”
Banki
Proste i wygodne konto ułatwia prowadzenie biznesu
Banki
UniCredit wraca do Polski i chce rzucić wyzwanie lokalnym bankom
Banki
Ile podpisano ugód frankowych? Nowe, zaskakujące dane banków
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Banki
Tyle zarobili członkowie zarządu NBP w 2024 r. Bank centralny podał kwoty
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama