Aktualizacja: 09.09.2019 13:59 Publikacja: 09.09.2019 13:18
Foto: Fotorzepa / Grzegorz Rutkowski
Program będzie polegał na zaangażowaniu się przez kluby w promocję produktów banku, takich jak konta osobiste, pożyczka gotówkowa, kredyt hipoteczny, i stanie się programem afiliacyjnym (dającym danemu podmiotowi możliwość zarobku dzięki sprzedaży usług innego podmiotu). Sumarycznie PKO BP może przeznaczyć w ciągu trzech lat poprzez Program Partnerski i umowy sponsorskie nawet do 100 mln zł dla klubów Ekstraklasy.
- PKO Bank Polski, który jest niekwestionowanym liderem krajowego sektora bankowego, chce wykorzystać swój potencjał również jako mecenas piłki nożnej w Polsce. W ubiegłym roku zostaliśmy oficjalnym bankiem Ekstraklasy, w kolejnym sezonie awansowaliśmy na partnera tytularnego, a dziś wykonujemy kolejny krok i uruchamiamy Program Partnerski dla klubów Ekstraklasy – mówi Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP.
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
Bank zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku, co okazało się zgodne z oczekiwaniami an...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas