T-Mobile Usługi Bankowe daje klientom nową bankowość internetową

Trącący już myszką system został unowocześniony.

Aktualizacja: 26.04.2017 15:14 Publikacja: 26.04.2017 14:27

T-Mobile Usługi Bankowe daje klientom nową bankowość internetową

Foto: YouTube, TMobilePL

Klienci T-Mobile Usługi Bankowe dostali dziś zupełnie nowy system transakcyjny w internecie. Pamiętający jeszcze początki banku (i odświeżany tylko pod kątem barw T-Mobile) system bankowości internetowej przeszedł olbrzymie zmiany. Przede wszystkim wykonany jest teraz w technologii RWD, która dostosowuje wyświetlanie serwisu do ekranu urządzenia, przez co jest on bardziej czytelny niezależnie od sprzętu i jego rozmiaru. System nawigacji spójny jest ze zmienioną niedawno aplikacją mobilną.

Istotniejsze są jednak nowości dotyczące funkcjonalności serwisu. TMUB wprowadza znaną już z mBanku funkcję zatwierdzania przelewów w aplikacji (opcjonalną), pozwalającą na szybkie zatwierdzanie operacji. Ciekawą opcją jest możliwość wykonywania przelewów grupowo – zamiast zatwierdzać każdy rachunek z osobna, będzie można autoryzować kilka transakcji równocześnie.

Dla osób, którym często zdarza się coś zapodziać, interesującą opcją może być możliwość czasowego zablokowania karty. Jest całkiem sporo osób, którym przydarza się zostawić gdzieś kartę i ta opcja pozwoli zablokować ją „na chwilę” do czasu gdy uda się ustalić, czy została w kawiarni, zapodziała się pod książkami czy też może ktoś ją ukradł. Dobrym pomysłem jest też udostępnienie informacji o tym, czy w danym miesiącu klient spełnił już warunek zwolnienia z opłaty za kartę.

W ramach serwisu pojawia się też prosta wyszukiwarka i podobne do znanych z usług Google skróty. Wszystko, by serwis był bardziej czytelny i przejrzysty oraz przyjazny dla użytkownika.

T-Mobile Usługi Bankowe zostawia jeszcze klientom możliwość wyboru czy chcą korzystać z nowej czy ze starej wersji serwisu. Nie wiadomo jednak, jak długo jeszcze będzie można korzystać z dotychczasowego interfejsu.

Zmiana w T-Mobile Usługi Bankowe wyprzedza zmiany, jakie czekają klientów Alior Banku (Alior obsługuje TMUB). Bank zapowiedział już, że po sfinalizowaniu fuzji odświeży stare już systemy bankowości elektronicznej i mobilnej. Tymczasem jednak drastycznie podnosi prowizje i ogranicza cashback uzasadniając to, między innymi, koniecznością rozwoju bankowości internetowej i mobilnej.

Klienci T-Mobile Usługi Bankowe dostali dziś zupełnie nowy system transakcyjny w internecie. Pamiętający jeszcze początki banku (i odświeżany tylko pod kątem barw T-Mobile) system bankowości internetowej przeszedł olbrzymie zmiany. Przede wszystkim wykonany jest teraz w technologii RWD, która dostosowuje wyświetlanie serwisu do ekranu urządzenia, przez co jest on bardziej czytelny niezależnie od sprzętu i jego rozmiaru. System nawigacji spójny jest ze zmienioną niedawno aplikacją mobilną.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Banki
Zysk Pekao wyraźnie powyżej oczekiwań. Mocny początek roku
Banki
Lista hańby. Największe banki UE wciąż wspierają rosyjską wojnę
Banki
Lepszy początek roku Deutsche Banku, gorszy BNP Paribas
Banki
Saga frankowa drenuje banki. Czy uchwała Sądu Najwyższego coś zmieni?
Banki
Zmiany w zarządzie największego polskiego banku. Nowy wiceprezes PKO
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił