fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Wydatki na konkurs mogą być kosztem

Nieznane
Zareklamować firmę i związać z nią klienta - taka jest idea konkursu. Wydatki na jego organizację mogą więc być kosztem podatkowym
Jeszcze do końca ubiegłego roku przedsiębiorcy musieli starać się o to, aby konkurs był skierowany do nieograniczonego kręgu osób. Wydatki na reklamę niepubliczną można było zaliczać do kosztów tylko do wysokości limitu (0,25 proc. przychodów). Teraz nie ma tego problemu -wszystkie wydatki na reklamę mogą być w całości kosztem.Należy więc rozstrzygnąć tylko, czy organizacja konkursu ma związek z działalnością. Wydaje się, że nie powinno być z tym kłopotów. Po to bowiem przygotowujemy konkurs, aby przedstawić firmę w pozytywnym świetle, zmusić klienta do aktywności, dowartościować go nagrodą i zareklamować produkt.Kosztem będą również wydatki na konkursy dla współpracujących z nami firm, np. nagrody za najwyższe obroty. To działanie wspierające sprzedaż, które ma zachęcić partnerów handlowych do jeszcze lepszych wyników.Potwierdził to Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w wyroku z 26 marca 2004 r. (III SA 2844/02). W rozpatryw...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA