fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Media i internet

Wydawcy promują się wśród reklamodawców

Materiały Promocyjne
Magdalena Lemańska
"Prasa działa!" - przekonują w kampanii reklamowej kierowanej do media plannerów i reklamodawców
W mediach branżowych trwa zainicjowana przez Komisję ZKDP ds. Promocji Prasy kampania reklamująca prasę jako skuteczne medium reklamowe.
Do kampanii, która toczy się m.in. na łamach branżowych pism "Brief", "Press" i "Media i Marketing Polska", prace przekonujące o skuteczności reklam prasowych własnoręcznie wykonali specjaliści od rynku reklamy. Znaleźli się wśród nich m.in.: Ewa Góralska (dyrektor zarządzająca domu mediowego PanMedia Western), Michał Nowosielski ( dyrektor artystyczny w agencji reklamowej Young & Rubicam), Dariusz Kubuj - autor kampanii (Kubuj Strategia), Julia Izmałkowa (Izmałkowa Consulting), Stanisław Mencwel (dyrekto zarządzający Corporate Profiles Consulting) i Izabela Anuszewska (z instytutu badawczego MillwardBrown SMG/KRC).
Kampania ma potrwać do końca przyszłego roku.
 
 
Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA