fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biznes

Nowe oferty Dialogu i Netii

Telefonia Dialog będzie operatorem komórkowym, a Netia obniża ceny dostępu do Internetu i telefonii stacjonarnej
Diallo – tak będzie się nazywać najnowszy operator komórkowy w Polsce. To marka, pod którą będą sprzedawane mobilne usługi Telefonii Dialog. Diallo będzie kolejnym w Polsce tzw. operatorem wirtualnym, który korzysta z infrastruktury innych firm telekomunikacyjnych (w tym przypadku Polkomtelu). Usługi będą sprzedawane od najbliższego poniedziałku. Szczegóły oferty są utajnione.
[wyimek]44,9 mln telefonów komórkowych było aktywnych w Polsce w grudniu[/wyimek]
Według informacji „Rz” Diallo zaoferuje usługi zarówno abonamentowe, jak i przedpłacone. Oferta ma być skierowana przede wszystkim do własnej bazy abonenckiej firmy (704 tys. klientów po III kw. 2009 r.), aczkolwiek będzie też dostępna dla wszystkich zainteresowanych.
Na początku spółka uruchomi usługi głosowe. Abonamentowy dostęp do sieci ma się pojawić w ofercie później. Dialog będzie oferował abonentom telefony komórkowe, choć jeszcze nie wiadomo, jakich marek.
Telefonia Dialog zdecydowała się na uruchomienie usług komórkowych po latach wahań. Umowa o wykorzystanie sieci Polkomtelu została podpisana jeszcze w 2007 r. Później zarząd spółki kwestionował sens tego posunięcia.
Spółka zmieniła zdanie, kiedy kolejni operatorzy sieci stacjonarnych: Netia, Multimedia Polska i Inea, uruchomili usługi komórkowe. Do podobnego kroku przymierza się także Vectra, druga co do wielkości sieć kablowa w Polsce.
Swoją ofertę poszerza również Netia. W poniedziałek rusza sprzedaż nowego pakietu Internet plus telefon dla użytkowników prywatnych i firm. Dostęp do łącza o przepływie 4 Mb/s w pakiecie z telefonem kosztować będzie 49 zł. Dwa razy szybsze łącze plus telefon to koszt 59 zł. To wyraźnie mniej niż dotychczasowa oferta Netii, w której za 49 zł miesięcznie można było kupić łącze internetowe 1 Mb/s, bez telefonu, a łącze 8 Mb/s kosztowało (także bez telefonu) 79 zł.
– Wierzymy, że klienci oczekują prostych i przejrzystych ofert – powiedział Grzegorz Esz, dyrektor ds. komercyjnych Netii. Operator nie zdradził, jaka jest prognozowana sprzedaż oferty. Jak dodał Remigiusz Bolek, dyrektor zarządzający rynkiem home w Netii, firma będzie zachęcać do kupowania nowej oferty przede wszystkim za pośrednictwem Internetu.
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA