fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Fani czekolady stawiają na tradycję

Rzeczpospolita
Marka Wedel wciąż skutecznie dystansuje swoich rywali

Już od wielu lat marka Wedel niezmiennie wygrywa w naszym rankingu w kategorii słodyczy i lodów. Ponad 160-letnia tradycja, poparta systematycznymi kampaniami reklamowymi, sprawia, że wielu Polakom czekolada kojarzy się właśnie z Wedlem. Ten rok dla marki zaczął się bardzo dobrze  za sprawą premiery kampanii reklamowej  „Lubię To". Jesienią z kolei wystartowała intensywna kampania dotycząca produktów z serii KarmeLove, a także promocji „Zbieraj punkty, odbieraj nagrody".

– Wszystkie kampanie obejmowały zarówno największe stacje telewizyjne, jak i kanały tematyczne. Reklamy były również obecne szeroko w nowych mediach, m.in. w serwisach VOD, pojawiły się także reklamy outdoorowe – mówi Magdalena Kołodziejska, rzeczniczka Lotte Wedel. Dodaje, że dodatkowo w ramach promocji wedlowskich produktów został zaplanowany szereg akcji medialnych, których częścią był product placement w programach „Kuchenne rewolucje", „Ugotowani" oraz „Twoja twarz brzmi znajomo"....

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA