fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Gigant rośnie w siłę

Projektujące i sprzedające odzież LPP skokowo zwiększa skalę działalności. Jeszcze w 2010 r. zarobiło 137 mln zł. W tym może to być aż 440 mln zł.
Tak dynamiczny wzrost właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay to zasługa przede wszystkim zwiększenia powierzchni handlowej. Na koniec 2010 r. na sieć sprzedaży LPP składało się 921 salonów o łącznej powierzchni 320 tys. m2 działających w 11 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Na koniec tego roku grupa będzie dysponowała 1326 sklepami o powierzchni 594 tys. m2. To o 37 proc. więcej niż na koniec 2012 r. W tym roku nakłady na ten cel pochłoną 380 mln zł. Ale firma chce się nadal rozwijać. Według wstępnych założeń na koniec 2014 r. sieć LPP ma zwiększyć się wobec 2012 r. o kolejne 28 proc. i liczyć będzie 1569 sklepów o powierzchni 764 tys. mkw. (to 110 boisk piłkarskich).Obecnie prawie 40 proc. powierzchni handlowej LPP znajduje się za granicą. Co skłoniło spółkę do rozpoczęcia ekspansji zagranicznej? – Pozytywny odbiór marki Reserved i systematyczny wzrost sprzedaży szybko utwierdził założycieli firmy w przekonaniu, że m...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA