fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Lansowanie chama

TVP
Największą rolę w ekspansji medialnego populizmu odgrywają dziś nie tabloidy, lecz telewizja, która potrafi wykreować na gwiazdę „mamę Madzi", a zabójstwo uczynić rozrywką dla milionów. To samo zrobiła zresztą wcześniej z polityką
Głośny amerykański serial „Newsroom" to historia gwiazdora telewizyjnych wiadomości (Jeff Daniels), kogoś w rodzaju naszego Kamila Durczoka, który jest zniesmaczony poziomem prowadzonego przez siebie programu. Wraz z nową producentką postanawia wskrzesić ducha rzetelnego dziennikarstwa, przeprasza widzów za to, co pokazywał przez ostatnie lata, i ogłasza nowe otwarcie.

Od tej pory na antenie ma nie być newsów z tabloidów i politycznej nawalanki pod hasłem „ja panu nie przerywałem". Żadnych wywiadów z kochankami kongresmenów, tylko poważne analizy społeczne, ekonomiczne i korespondencje z zapalnych punktów globu, o których odbiorcy nigdy dotąd nie słyszeli. Brzmi jak bajka? Jak najbardziej. Bo ten serial jest bajką i napisać mógł go jedynie ktoś, kto z mediami ma do czynienia tylko jako odbiorca. Oczywiście, autorzy „Newsroomu" nie są ostatnimi naiwniakami. W końcu ambitny prezenter i tak pokazuje kochankę kongresmena, bo oglądalność spada, a właściciele stacji...
Źródło: Plus Minus
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA