Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.02.2020 09:20 Publikacja: 26.02.2020 09:20
Foto: materiały prasowe
Jakie najważniejsze nowe zjawiska widzi pan teraz na rynku?
Tych zjawisk jest bardzo dużo, zaczynając od szybko zmieniających się preferencji i zwyczajów żywieniowych, przez preferencje dotyczące opakowań i miejsca zakupu. Konsumenci oczekują żywności coraz bardziej indywidualnej, dopasowanej nie tylko co do wartości odżywczej, zawartości określonych składników lub ich braku, ale również odpowiadającej ich przekonaniom dotyczącym środowiska, właściwego traktowania pracowników, fair trade czy też dobrostanu zwierząt. Te początkowo indywidualne oczekiwania przekształcają się błyskawicznie w nowe trendy. Jeszcze nigdy sytuacja producentów, jeśli chodzi o gusty konsumentów, nie była aż tak niepewna.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sektor budownictwa, ze względu na swoją złożoność, jest szczególnie narażony na zjawisko zatorów płatniczych. Aż...
Sensory, drony czy AI pomagają, choć nie są lekarstwem na strukturalny deficyt rąk do pracy w budownictwie.
W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej przedsiębiorcy muszą umiejętnie zarządzać ryzykiem występ...
Wcześniejsze problemy z pozrywanymi łańcuchami dostaw, w połączeniu z obecnymi spadkami koniunktury w europejski...
70 proc. liderów jest zdania, że nowa rola działów HR polega na uwolnieniu w pełni ludzkiego potencjału. Sprzymi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas