Reklama

Punktem wyjścia jest potrzeba klienta

Tylko ciągłe nakłady na rozwój są w stanie zbliżyć polski przemysł spożywczy do przemysłu 4.0. Tymczasem z innowacyjnością w tej branży nie jest idealnie.

Publikacja: 19.06.2019 10:30

Punktem wyjścia jest potrzeba klienta

Foto: Bloomberg

Alicja, bohaterka książki Lewisa Carrolla, musiała biec po szachownicy. – Królowa Kier wyjaśniła Alicji, że szachownica się przesuwa, wiec żeby stać w miejscu, to trzeba biec, a by przemieszczać się do przodu, to trzeba biec jeszcze szybciej – mówi prof. Krzysztof Klincewicz z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. I tłumaczy, że ta teoria wskazuje też na konieczność ciągłego rozwoju w gospodarce, także w przemyśle spożywczym. Innowacje mają pomóc gospodarce uciec przed efektem królowej Kier.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama