Punktem wyjścia jest potrzeba klienta

Tylko ciągłe nakłady na rozwój są w stanie zbliżyć polski przemysł spożywczy do przemysłu 4.0. Tymczasem z innowacyjnością w tej branży nie jest idealnie.

Publikacja: 19.06.2019 10:30

Punktem wyjścia jest potrzeba klienta

Foto: Bloomberg

Alicja, bohaterka książki Lewisa Carrolla, musiała biec po szachownicy. – Królowa Kier wyjaśniła Alicji, że szachownica się przesuwa, wiec żeby stać w miejscu, to trzeba biec, a by przemieszczać się do przodu, to trzeba biec jeszcze szybciej – mówi prof. Krzysztof Klincewicz z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. I tłumaczy, że ta teoria wskazuje też na konieczność ciągłego rozwoju w gospodarce, także w przemyśle spożywczym. Innowacje mają pomóc gospodarce uciec przed efektem królowej Kier.

Pozostało 88% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Analizy Rzeczpospolitej
Polska na celowniku najemców
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Analizy Rzeczpospolitej
Transport i magazyny przeładowane problemami finansowymi
Analizy Rzeczpospolitej
Wielkie pudła? Współczesne magazyny to coś więcej
Analizy Rzeczpospolitej
Inwestorzy garną się nad Wisłę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Analizy Rzeczpospolitej
Na tle kondycji finansowej całego sektora TSL branża logistyczna wypada nieźle