Reklama
Rozwiń
Reklama

Właściciele STS na zakupach w Szwecji. Wchodzą w nową branżę

Czołowy polski bukmacher znalazł się na celowniku inwestorów. Ale kierujący spółką Mateusz Juroszek chce pozostawić biznes w rodzinie. W jej rozwoju pomoże notowana na giełdzie w Sztokholmie duńska firma, w którą właśnie zainwestował.

Aktualizacja: 16.09.2019 09:57 Publikacja: 15.09.2019 21:00

Właściciele STS na zakupach w Szwecji. Wchodzą w nową branżę

Foto: materiały prasowe

Jak ustaliła „Rzeczpospolita", spółka powiązana z STS kupiła pakiet akcji Better Collective (BC), dewelopera internetowych serwisów o tematyce hazardowej. Po co wam ta inwestycja?

Mateusz Juroszek: Z firmą BC współpracujemy od kilku lat. Uważam, że będzie to niezwykle perspektywiczna inwestycja. Dziś wycena BC sięga ponad 320 mln euro, a będzie znacznie wyższa. Inwestycja ma kilka zalet. Po pierwsze, ja tę branżę i model biznesowy, w którym działa BC, bardzo dobrze znam, a wielu analityków i inwestorów – nie. To sprawia, że potrafię lepiej wycenić BC niż oni. Po drugie, większa inwestycja w spółkę i chęć zwiększania zaangażowania przyczyni się do tego, że współpraca z nią na wielu rynkach będzie jeszcze lepsza. I wreszcie po trzecie, jestem przekonany, że ta inwestycja może nam dać bardzo dobrą ekspozycję na rynek w USA i Ameryce Płd.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Grawitacji nie ma!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Zbrojenia? Konkurencja, głupcze
Opinie Ekonomiczne
Henryk Zimakowski: Kiedy LOT odzyska samofinansowanie?
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Gospodarka, głupcze. Dwa lata od wyborów z 15 października
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Prof. Adam Noga: Ten Nobel z ekonomii był oczekiwany od dawna
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama