W zespole marketingu i rozwoju biznesu Marcin Woliński jest odpowiedzialny za szeroko pojętą komunikację - relacje z mediami, komunikację wewnętrzną oraz tworzenie contentu marketingowego, w tym także na potrzeby obecności SSW w internecie.

Marcin Woliński posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu i komunikacji. Ostatnio pracował w firmie nieruchomościowej JLL (dawniej Jones Lang LaSalle), gdzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną oraz do wybranych klientów (tzw. "Accountów"). Wcześniej zajmował się obszarem Public Relations: najpierw w czołowych agencjach PR, a potem w branży konsultingowej (w firmie PwC), gdzie m.in. wspierał tworzenie kancelarii PwC Legal.

We wrześniu ubiegłego roku na czele działu marketingu i rozwoju biznesu SSW Pragmatic Solutions stanęła Barbara Lenarcik, która wniosła do firmy bogate doświadczenie w zakresie marketingu profesjonalnych usług doradczych. Od tamtego czasu firma konsekwentnie poszerza tradycyjny zakres działalności prawnej o dodatkowe obszary doradztwa, m.in. w zakresie transformacji cyfrowej, cyberbezpieczeństwa czy family office, czyli całościowego zarządzania majątkiem rodzinnym klientów. Podkreśleniem nowej strategii był rebranding z poprzedniej nazwy (Spaczyński, Szczepaniak i Wspólnicy) na SSW Pragmatic Solutions, a także nowa strona internetowa: www.ssw.solutions