Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 26.05.2020 09:55 Publikacja: 26.05.2020 09:55
Foto: Adobe Stock
Działaniom tym towarzyszy przeformułowanie modelu biznesowego i bliższa, kompleksowa współpraca z klientami. Równolegle firma planuje przemodelowanie struktur i procesów w ramach K&P, szczególnie w obszarze marketingu i rozwoju biznesu. Procesem transformacji pokieruje nowa szefowa zespołu marketing & BD – Barbara Lenarcik, poprzednio dyrektor marketingu w kancelarii SSW Pragmatic Solutions. Do działu dołączą także dwie kolejne osoby z SSW: Marcin Woliński (menedżer) i - od lipca - Paulina Berska (specjalista).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Warszawski sąd przyznał odszkodowanie pominiętemu w naborze do pracy kandydatowi, którego rekruter nazwał „morde...
Nie sposób uznać, by po rozpadzie konkubinatu, związek został nierozliczony, bo jeden z partnerów zakładał, że m...
W niektórych sytuacjach przyznaną kategorię wojskową można zmienić. Podstawą do tego może być aktualny stan zdro...
Właściciel auta ma obowiązek odprowadzenia abonamentu RTV za znajdujący się w nim odbiornik radiowy. W przeciwny...
Wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE z 19 czerwca 2025 r. nie jest powodem do odstąpienia przez Sąd Najwyższy od t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas