Reklama

Nowa strategia biznesowa K&P – z nowym zespołem marketingu

Kancelaria Kochański & Partners wdraża nową strategię biznesową. Firma będzie jeszcze mocniej niż dotąd wychodzić na rynki międzynarodowe i zawierać strategiczne alianse z kluczowymi kancelariami zagranicznymi.

Publikacja: 26.05.2020 09:55

Nowa strategia biznesowa K&P – z nowym zespołem marketingu

Foto: Adobe Stock

Działaniom tym towarzyszy przeformułowanie modelu biznesowego i bliższa, kompleksowa współpraca z klientami. Równolegle firma planuje przemodelowanie struktur i procesów w ramach K&P, szczególnie w obszarze marketingu i rozwoju biznesu. Procesem transformacji pokieruje nowa szefowa zespołu marketing & BD – Barbara Lenarcik, poprzednio dyrektor marketingu w kancelarii SSW Pragmatic Solutions. Do działu dołączą także dwie kolejne osoby z SSW: Marcin Woliński (menedżer) i - od lipca - Paulina Berska (specjalista).

Nowa strategia Kochański & Partners to wyjście naprzeciw realiom biznesowym, w których znajdzie się rynek po COVID-19. Klienci będą wymagać wszechstronnego doradztwa prawnego ze strony jednej kancelarii, rozumiejącej ich potrzeby biznesowe. Z drugiej strony, koronawirus uzmysłowił przedsiębiorcom, w jak połączonym globalnym środowisku biznesowym funkcjonują. Tym bardziej będą oni doceniać możliwość uzyskania wsparcia prawnego w skali międzynarodowej.

Piotr Kochański, partner zarządzający w kancelarii K&P, podkreśla: „W Kochański & Partners dobrze wiemy, że w naszym prawniczym biznesie sprawdza się perspektywiczne i strategiczne podejście. Dlatego niezależnie od obecnych zawirowań rynkowych, już teraz planujemy zintensyfikowanie naszych działań na etapie po COVID. Niezbędne jest posiadanie na pokładzie kompetencji strategicznego myślenia w obszarze Business Development i Marketingu, które wspiera model biznesowy oraz permanentnie kreuje i wdraża niektóre procesy na nowo. Jestem przekonany, że nasz nowy zespół BD i Marketingu będzie bardzo sprawnie realizować strategię biznesową firmy."

Barbara Lenarcik jako nowa dyrektor działu BDM będzie odpowiedzialna za opracowanie, realizację i kontrolę strategii kancelarii w zakresie działań bd i marketingowych, komunikację, wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy oraz rozwój poszczególnych praktyk i produktów.

Przed objęciem nowej funkcji Barbara przez prawie trzy lata pracowała w kancelarii SSW Pragmatic Solutions (wcześniej Spaczyński, Szczepaniak i Wspólnicy), gdzie zbudowała, a następnie rozwijała zespół marketingowy i bd. Była odpowiedzialna za strategię marketingową, wszelkie działania komunikacyjne, współpracę z organizacjami biznesowymi, wydarzenia firmowe oraz pozyskiwanie klientów i rozwój nowych produktów. Jest współautorką strategii wyjścia kancelarii poza polski rynek, gdzie między innymi prowadziła działania wspierające uruchamianie foreign desks wyspecjalizowanych w obsłudze klientów z wybranych kluczowych rynków zagranicznych. Jednym z jej ważnych projektów było przeprowadzenie rebrandingu kancelarii wraz ze zmianą sposobu komunikacji (nowa strona internetowa oraz rozwój aktywności w mediach społecznościowych).

Reklama
Reklama

Wcześniej pracowała w jednej z największych firm doradczych - PwC, gdzie była odpowiedzialna za działania marketingowe, komunikację zewnętrzną i wewnętrzną oraz bd dla zespołów świadczących usługi dla sektora finansowego, działu audytu, sześciu biur regionalnych w Polsce oraz kancelarii prawnej PwC Legal. Była współautorką wielu strategicznych programów wizerunkowych i relacyjnych, takich jak m.in. program Alumnów, Loża Kobiet Biznesu, Forum Rady Nadzorczych i HR Executive Club.

Marcin Woliński jako menedżer w dziale BDM będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną K&P. Będzie także zaangażowany w działania content marketing (w tym video) i opracowywanie materiałów marketingowych kancelarii. Marcin posiada dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze komunikacji i marketingu, szczególnie w zakresie wspierania szeroko pojętego sektora profesjonalnych usług doradczych.

Paulina Berska obejmie stanowisko specjalisty i będzie się zajmować strategią digital firmy, w tym mediami społecznościowymi. Będzie także odpowiadać za odświeżenie identyfikacji wizualnej kancelarii.

Zawody prawnicze
Notariusze zwalniają pracowników i zamykają kancelarie
Spadki i darowizny
Czy darowizna sprzed lat liczy się do spadku? Jak wpływa na zachowek?
Internet i prawo autorskie
Masłowska zarzuca Englert wykorzystanie „kanapek z hajsem”. Prawnicy nie mają wątpliwości
Prawo karne
Małgorzata Manowska reaguje na decyzję prokuratury ws. Gizeli Jagielskiej
Nieruchomości
Co ze słupami na prywatnych działkach po wyroku TK? Prawnik wyjaśnia
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama