Spółka rozpoczęła właśnie współpracę z litewskim operatorem sieci komórkowej Bite, świadczącym usługi w krajach bałtyckich. W jego ofercie znalazł się nowy pakiet, w ramach którego klienci otrzymają ubezpieczenie wyświetlacza.

Ochrona wyświetlaczy smartfonów to flagowy produkt Digital Care, który można zamówić przy zakupie telefonu u największych polskich operatorów sieci komórkowych. Nie bez powodu program ubezpieczeniowy cieszy się tak dużym zainteresowaniem konsumentów. Ze statystyk wynika, że aż osiem na dziesięć uszkodzeń smartfonów dotyczy właśnie wyświetlacza. Na atrakcyjność usługi wpływa również fakt, że proces naprawy uszkodzonych urządzeń odbywa się w systemie door-to-door, co oznacza załatwienie sprawy szybko i bez wychodzenia z domu, a zgłoszenia szkody można dokonać na specjalnej platformie online lub przez call center. Dodatkowym udogodnieniem jest możliwość śledzenia krok po kroku statusu naprawy w internecie.

Ochrona wyświetlacza będzie jedną z usług oferowanych w abonamencie operatora Bite, razem z aplikacją antywirusową, roamingiem zagranicznym i pakietem internetu. Partnerem polskiej firmy w realizacji programu będzie towarzystwo ubezpieczeniowe Sompo Canopius i międzynarodowa firma brokerska AON. – Rozpoczęcie działalności w krajach bałtyckich to dla nas ważny etap rozwoju. Nawiązanie współpracy z Bite na rynku litewskim to dopiero początek, ponieważ już we wrześniu ruszy podobny program na Łotwie. Naszym celem jest uzyskanie pozycji międzynarodowego lidera rozwiązań ubezpieczeniowych dla urządzeń mobilnych – mówi Aleksander Wistuba, członek zarządu Digital Care.

W najbliższym czasie spółka planuje rozszerzyć swoją działalność na kolejne państwa, w tym: Chorwację, Hiszpanię, Rumunię, Czechy czy Serbię.

Firma Digital Care powstała w 2012 r. Obecnie spółka zajmuje pozycję lidera w tworzeniu i administrowaniu programów ubezpieczeniowych dla urządzeń mobilnych w kraju. Współpracuje z sieciami komórkowymi Orange, Play, Plus czy sklepami Neonet i X-kom.