fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Unitra stawia na nowe technologie

U1, najnowszy produkt w ofercie Unitry, to tzw. inteligentna opaska
materiały prasowe
Polski producent wchodzi na rynek internetu rzeczy. Marka z czasów PRL dziś inwestuje w inteligentne urządzenia. Wsparł ją rodzimy start-up Oort.

Na polskim rynku pojawiła się właśnie tzw. inteligentna opaska SmartBand U1. Nie byłoby w tym nic dziwnego, bo giganci z Azji, jak: Samsung, Huawei, LG czy Sony, co rusz zarzucają rynek podobnymi urządzeniami smart – gdyby nie fakt, że opaska sygnowana jest logo Unitra. Legendarna marka, kojarzona m.in. z wieżami hi-fi, ale głównie z czasami PRL, chce teraz z przytupem wrócić do gry. Wprowadzenie do oferty U1 ma być takim mocnym akcentem.

Za reaktywację marki Unitra odpowiada spółka Unito. Choć brand po długim okresie niebytu wrócił parę lat temu na rynek, to Unito z ofertą wzmacniaczy, słuchawek i specjalnych uchwytów, np. pod telewizory, nie udało się przywrócić Unitrze dawnego blasku.

Teraz ma się to zmienić. Unito do współpracy zaprzęgło bowiem Oort, jeden z najbardziej rozpoznawalnych na świecie i najbardziej perspektywicznych polskich start-upów.

– Dawna Unitra funkcjonowała jako zrzeszenie producentów i dziś wskrzeszamy tę ideę – mówi Jakub...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA