Reklama
Rozwiń
Reklama

Telewizje mogą odrobić straty z pierwszego półrocza

Szef Grupy Kino Polska TV uważa, że rynek reklamy telewizyjnej w 2020 roku spadnie nieznacznie albo wcale.

Publikacja: 23.08.2020 21:00

Telewizje mogą odrobić straty z pierwszego półrocza

Foto: Adobe Stock

O 20 proc. niższe niż przed rokiem były przychody z reklam Grupy Kino Polska TV, właściciela kanałów telewizyjnych Stopklatka, Zoom i Kino Polska oraz dystrybutora pakietu Filmbox. – W kwietniu, maju i czerwcu mieliśmy luki w blokach reklamowych. Najgorszy był kwiecień, gdy reklamy spadły nawet o niemal 30 proc. Dopiero w czerwcu spadki wyhamowały i zatrzymały się na ok. 3 proc. Odpływ reklamodawców równoważyliśmy wzrostem oglądalności, który w naszym przypadku automatycznie przekłada się na wyższe wpływy z kampanii – mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Miliardy dla startupów, UE uderza w eksport Chin i walka z korupcją w Kijowie
Biznes
Afera korupcyjna na Ukrainie, tania energia, Pekin puszcza oko do Madrytu
Biznes
Sebastian Kondracki: Bielik AI ma już milion pobrań. I w żadnym wypadku nie jest na sprzedaż
Patronat Rzeczpospolitej
Samodzielność to nowa waluta przyszłości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama