Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.12.2018 14:47 Publikacja: 20.12.2018 14:47
W ramach czwartej edycji badania Instytucja Roku eksperci portalu Mojebankowanie.pl zbadali 18 banków pod kątem jakości obsługi w zdalnych kanałach kontaktu. Przy ocenie wzięto pod uwagę trzy rzeczy: liczbę dostępnych form kontaktu, kontakt telefoniczny oraz kontakt za pośrednictwem wybranych pozostałych kanałów komunikacji (czat, wideo, mejl). Zobacz, które instytucje wypadły najlepiej.
„Liderami pod względem liczby dostępnych kanałów kontaktu są Santander Bank Polska oraz mBank. Oprócz tradycyjnych form kontaktu dają one nowemu klientowi możliwość porozmawiania z doradcą poprzez kanał wideo, za pomocą którego możemy załatwić coraz więcej spraw bez konieczności udawania się do placówki” – mówi w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl dr Sebastian Łukaszewski z Mojebankowanie.pl.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
O czym dzisiaj rozmawialiśmy? Zapraszamy do obejrzenia najciekawszych fragmentów programu #RZECZo...
Wyobraź sobie ogród, który nie tylko wygląda pięknie, ale też staje się Twoją prywatną oazą spokoju. Miejsce, w...
Prezydentura Trumpa w czasie wojny w Ukrainie to dla Unii Europejskiej równanie z dwoma niewiadomymi. Pierwszy k...
Komentuje Tomasz Krzyżak z działu krajowego „Rzeczpospolitej”.
Serwis GoWork.pl to coś więcej niż tylko portal z ofertami pracy. Strona oferuje bowiem dużo szerszy zakres funk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas