Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.05.2021 11:45 Publikacja: 10.05.2021 11:28
Foto: Bloomberg
Gdańskie centrum obsługi klienta działa od startu polskojęzycznego serwisu zakupowego Amazona, ale teraz będzie miało szerszy zasięg działania. Wśród 650 nowych pracowników działu obsługi klienta, których firma chce zatrudnić w tym roku (część ma pracować zdalnie) będą też ci nastawieni na obsługę odbiorców niemiecko- francusko- i włoskojęzycznych.
Jean-March Dupont, dyrektor działu obsługi klienta w UE w Amazon, w rozesłanym do mediów komunikacie podkreśla, że osoby zatrudnione w obsłudze klienta w Polsce to świetni pracownicy- co miało ogromne znaczenie dla decyzji o rekrutacji kolejnych kandydatów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W czerwcu stworzono w USA 147 tys. nowych etatów (licząc poza rolnictwem), podczas gdy średnio prognozowano, że...
Wdrażanie sztucznej inteligencji nie jest tylko kwestią technologii, ale też zarządzania zmianą i przekwalifikow...
Chociaż w ofertach pracy rzadziej pojawia się dziś wymóg posiadania wykształcenia, w tym dyplomu wyższej uczelni...
Gdyby nie duży napływ pracowników z Kolumbii, to liczba wydanych w tym roku zezwoleń na pracę dla cudzoziemców s...
Od 14 sierpnia mogą się zgłaszać pracodawcy chcący wziąć udział w rządowym pilotażu skróconego czasu pracy. Możn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas