Reklama
Rozwiń
Reklama

Coca-Cola robi porządki. Pozbywa się 200 nierentownych marek

Coca-Cola żegna się z 200 markami. To połowa jej portfolio - informuje CNN.

Aktualizacja: 23.10.2020 14:06 Publikacja: 23.10.2020 11:36

Coca-Cola robi porządki. Pozbywa się 200 nierentownych marek

Foto: Bloomberg

ula

Koncernowi udało się przebić rynkowe prognozy dotyczące przychodów i zysków. Większy popyt, to efekt częściowego otwarcia kin i restauracji.

W trzecim kwartale 2020 r. przychody Coca-Cola wyniosły 8,65 mld dol. i były niższe o 9 proc. niż w trzecim kwartale 2019 roku. Mimo to były wyższe od szacunków analityków z Wall Street, którzy oczekiwali przychodów w wysokości 8,36 mld dolarów. Niższy niż przed rokiem był też zysk na akcję, wyniósł 0,4 dol. W trzecim kwartale koncern wypracował 1,74 mld dol. zysku netto.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama