Reklama
Rozwiń
Reklama

Walka o to, co będą pić Polacy w 2020 r.

Projektowana opłata od małpek i wyższa akcyza na alkohol zmienią rynek napojów wyskokowych.

Aktualizacja: 04.02.2020 06:14 Publikacja: 03.02.2020 21:38

Walka o to, co będą pić Polacy w 2020 r.

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak

Udział wódek w polskiej konsumpcji mocnych trunków w ciągu ostatnich 30 lat spadł z ponad 70 proc. do 36 proc. – przypomina raport „Alkohol w Polsce, kontekst społeczny, rynkowy i legislacyjny", opracowany przez organizację Pracodawcy RP.

Czytaj także: Polacy pokochali małpki. Rząd chce na tym zarobić

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Drożyzna kawie nie odpuszcza, ceny znów wzrosły o ponad 30 proc.
Przemysł spożywczy
Załamanie eksportu z Sinciangu: chiński koncentrat zalega w magazynach
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama