Reklama
Rozwiń
Reklama

Lody ucierpiały na pandemii. Teraz powrócił optymizm

O lodach głośno ostatnio było za sprawą produktu Ekipa Friza wprowadzonego przez firmę Koral. Ten rynek jest jednak o wiele szerszy, a pandemia również na niego wpłynęła - pisze Business Insider Polska.

Aktualizacja: 10.05.2021 08:58 Publikacja: 10.05.2021 08:53

Lody ucierpiały na pandemii. Teraz powrócił optymizm

Foto: Adobe Stock

Ograniczenia z nią związane sprawiły, że sprzedaż lodów spadła, a na popularności zyskały te sprzedawane w większych pojemnikach. Producenci lodowych przysmaków liczą na to, że w tym roku rynek wróci do wzrostów sprzedaży.

Hitem ostatnich tygodni są Lody Ekipa. W każdym małym czy większym sklepie, gdzie te lody pojawiały, były bardzo szybko wykupywane przez młodych fanów internetowej Ekipy Friza, która sygnuje nowy produkt Korala. Popularność produktu zaskoczyła nawet producenta, który zdecydował się uruchomić dodatkową linię produkcyjną, by wytwarzać milion sztuk lodów Ekipy na dobę.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama