Reklama
Rozwiń
Reklama

Elliott Portnoy: prawnik musi być dziś częścią zespołu klienta

Stawiamy nie tylko na jakość usług, ale też inteligencję emocjonalną pracowników. Inwestujemy nie tylko w technologie, ale i w ludzi – mówi Elliott Portnoy, globalny partner zarządzający Dentons.

Aktualizacja: 06.10.2019 13:31 Publikacja: 06.10.2019 00:01

Elliott Portnoy

Elliott Portnoy

Foto: materiały prasowe

Jako szef firmy działającej na całym świecie ma pan pewnie w swoim gabinecie w Waszyngtonie mapę świata?

Tak, mam. Bo rzeczywiście świadczymy usługi prawne na całym świecie.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: Konserwowanie patologii w KRS
Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: Uderzając w Żurka, trafił w neosędziów
Opinie Prawne
Rafał Sikorski: Jak to jest z tymi patentami w branży farmaceutycznej
Opinie Prawne
Michał Szułdrzyński: KSeF to dodatkowe miliardy w budżecie, ale i wielkie zagrożenia
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Prawne
Prof. Marek Safjan: Jak wydobyć się z zapaści państwa prawa?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama