Reklama

Elliott Portnoy: prawnik musi być dziś częścią zespołu klienta

Stawiamy nie tylko na jakość usług, ale też inteligencję emocjonalną pracowników. Inwestujemy nie tylko w technologie, ale i w ludzi – mówi Elliott Portnoy, globalny partner zarządzający Dentons.

Aktualizacja: 06.10.2019 13:31 Publikacja: 06.10.2019 00:01

Elliott Portnoy

Elliott Portnoy

Foto: materiały prasowe

Jako szef firmy działającej na całym świecie ma pan pewnie w swoim gabinecie w Waszyngtonie mapę świata?

Tak, mam. Bo rzeczywiście świadczymy usługi prawne na całym świecie.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Prawne
Paulina Szewioła: Sceny w Sądzie Najwyższym, czyli zabawa w kotka i myszkę
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Wybiórcze prawo do wiedzy o sędziach
Opinie Prawne
Michał Bieniak: Likwidacja uzasadnień wyroków to zagrożenie dla autorytetu sądów
Opinie Prawne
Paulina Kumkowska, Tomasz Kaczyński: Cztery wizje trzeźwości
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Uchwała kontra uchwała
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama