Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.01.2019 18:44 Publikacja: 17.01.2019 17:31
Foto: AFP
Firma RedFinch Solutions należąca do Johna Gaugera, zajmowała się nie tylko fałszowaniem internetowych sondaży na korzyść Donalda Trumpa przed kampanią prezydencką, ale również - jak wynika z publikacji "Wall Street Journal" - była odpowiedzialna za stworzenie konta na Twitterze @WomenForCohen (@KobietyZaCohenem).
Celem tego konta - jak pisze "Wall Street Journal" - było przedstawianie Cohena jako "symbolu seksu", chwalenie jego "wyglądu i charakteru" oraz "promowanie oświadczeń i zdjęć wspierających kandydaturę Donalda Trumpa w wyborach prezydenckich.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Na Kremlu za wszelką cenę próbują odwrócić uwagę prezydenta USA od wojny w Ukrainie, kusząc nawet najbardziej ab...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
„W najbliższej przyszłości" nie ma planu spotkania prezydenta USA Donalda Trumpa z przywódcą Rosji Władimirem Pu...
Autoriteit Persoonsgegevens (AP), holenderski organ nadzorujący ochronę danych osobowych (odpowiednik polskiego...
Papież udaje się za kilka tygodni z pierwszą zagraniczną wizytą na Bliski Wschód. Zgodnie z planem będzie kilkas...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nicolas Sarkozy we wtorek trafi do więzienia. Byłego prezydenta Francji uznano winnym nielegalnego finansowania...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas